AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Del Skrevet 5. november 2024 Noen som vet? Anonymkode: dd4e2...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 11. november 2024 #2 Del Skrevet 11. november 2024 (endret) Det er fullt lovlig. Gevinster er i prinsippet skattepliktige. Endret 11. november 2024 av anonym 4545 Retting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #3 Del Skrevet 11. november 2024 Det er lovlig for deg men de har ikke lov til å tilby dette til nordmenn. Ikke sikkert banken kan hjelpe deg med å overføre eventuell gevinst til Norge så det kan bli litt trist. Anonymkode: ba61a...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #4 Del Skrevet 11. november 2024 anonym 4545 skrev (2 timer siden): Det er fullt lovlig. Gevinster er i prinsippet skattepliktige. Skriver jeg på skattemelding hvor mye jeg har satt inn og hvor mye jeg har tatt ut da? Og så blir det en viss % skatt å betale? Anonymkode: dd4e2...a2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 11. november 2024 #5 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Skriver jeg på skattemelding hvor mye jeg har satt inn og hvor mye jeg har tatt ut da? Og så blir det en viss % skatt å betale? Anonymkode: dd4e2...a2a Hvis du har spill "som yrke/heltidsspiller" så blir du skattet av overskudd som du beskriver. For øvrig skal man skatte av gevinster uten fradrag. I praksis er det få som oppgir dette hvis det ikke er store beløp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #6 Del Skrevet 11. november 2024 Spillegevinster - Skatteetaten Anonymkode: ba61a...ca7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå