Gjest Lupi ii. Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 Jeg skal kjøpe mp3-spiller til kjæresten min som har bursdag om 1 mnd. Hadde egentlig bestemt meg for Sony Walkman Bean, den bønneforma, fordi jeg synes den var stilig, liten og hendig og hadde grei pris. men ser til min fortvilelse at den blir slakta i de fleste tester.... vil jo ikke kjøpe noe dårlig heller. Så vurderer jeg iPod da, men da stiger vi raskt i pris. Måtte vel i såfall blitt nano, men denne er dyr :O Creative sine synes jeg er litt tunge og mindre pene utgaver av iPod!? Noen som kan hjelpe meg litt her? Anbefal meg noe fint som ikke går for langt over 1000-lappen (pokker at tv2hjelper deg ikke har testa mp3-spillere :/ )
Gjest Gjest Skrevet 28. februar 2006 #2 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har en helt vanlig Creative MP3 spiller med radio (det er faktisk den jeg har endt opp med å bruke mest :-)) Jeg tror de fleste spillerne i den klassen er helt ok. Ville prioritert å kjøpe et bra head sett til han for det som følger med er alltid kjempe dårlig. Jeg har KOSS og er KJEMPE fornøyd med det!
iss Skrevet 1. mars 2006 #3 Skrevet 1. mars 2006 Søk på tester av mp3 spillere. Da jeg skulle kjøpe meg en fant jeg flere tester (men ikke av tv2....) Vet ikke prisnivået ditt, men jeg kjøpte en creative nano pluss for 900 kr. Sjokk rosa! Er super fornøyd...
Orestes Skrevet 1. mars 2006 #4 Skrevet 1. mars 2006 Har en HP Audioshare. Grei spiller, men å ikke ha muligheten til å velge mellom mapper når det er plass til 1GB musikk er fjottete. Creative MuVo (eller noe sånt) har jeg og grei erfaring med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå