AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:09 #1 Del Skrevet tirsdag kl 14:09 Jeg er en godt voksen dame som kjenner jeg er litt trist over hvordan ting er blitt for meg seksuelt. I mine to første forhold var jeg den nysgjerrige. Var jomfru ved første og det var ikke han. Ser vell også i ettertid at ingen av de nok var forelsket i meg, for det var ingen begjær. De få gangene jeg fikk til ordentlig romantisk aften endte det som regel med at de tok meg fort etter at jeg hadde sugd de. Var sjelden jeg ble slikket. De siste årene skjedde det aldri og det var sjelden sex også noe jeg syntes var sørgelig. Dette har gjort til at jeg aldri har "krevd" noe i seksuelle relasjonen og forhold i årene etter. Så det ender som regel bare med sex hvor jeg blir penetrert til han kommer og da er det over. Skal deg være noe ekstra så blir det suging. Nå er det nesten blitt sånn at jeg blir kvalm av tanken på at jeg selv blir tilfredsstillt ved slikking, kosing med bryster og den type ting. De få gangene det har skjedd føler jeg meg dum hvis jeg stønner fordi det er godt. Jeg vet ikke om det henger igjen fra de forholdene mine hvor slike ting skjedde så sjeldent. Og det virket ikke som de nøt det, det var noen slikk og så over. Akkurat som jeg var frastøtende, luktet vondt eller noe annet. Derfor har jeg blitt sånn at jeg nå sier jeg ikke liker å bli slikket eller tatt spesielt på. Synes jo det er leit. Men er akkurat som jeg ikke er flott nok eller bra nok til å bli tatt i. Meget sjelden jeg har fått noe særlig oppmerksomhet fra menn, hvertfall ikke på den måten at jeg har følt på meg at noen virkelig vil ha meg fordi jeg er meg. Å sist gang det ble noe seksuelt på meg ble det kun til at jeg sugde han til han kom. Jeg vet jeg må "kreve" og finne mon plass, men bare får meg ikke til det. Er det noe håp her? Anonymkode: 44ae7...b60 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:14 #2 Del Skrevet tirsdag kl 14:14 Det var leit å lese. Håper du finner en ekte mann som kan gi deg trygghet. Anonymkode: 05bfe...017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:21 #3 Del Skrevet tirsdag kl 14:21 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det var leit å lese. Håper du finner en ekte mann som kan gi deg trygghet. Anonymkode: 05bfe...017 Ja, du må finne en som gjør deg trygg, ikke desperate menn som må ha noe straks. Da vil han trygle om få slikke deg, fordi han elsker deg. Det er så enkelt. Det vanskelige er at du må jobbe med deg selv, og være tålmodig. Å finne den riktige kan ta tid, og det krever at du er noe mer enn bare sex. Da blir det mye romantikk, intimitet og sex. Paradoksalt nok. Anonymkode: ff9e8...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:25 #4 Del Skrevet tirsdag kl 14:25 Det er bare teit å si at du ikke liker å bli slikket når det er det du lengter etter. Jeg oppriktig hater å bli slikket og hadde pelmet en mann som hadde forsøkt å gjøre det "uansett" ut av livet mitt. Mens du legger opp til at din nytelse må komme med en som overser hva du sier du liker? Eh. På tide å ta ansvar for å kommunisere på en måte som gir deg nytelse og en hensynsfull partner? Anonymkode: 887e2...01d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet tirsdag kl 14:31 #5 Del Skrevet tirsdag kl 14:31 Du må kommunisere bedre. Jeg vil.. Har du prøvd.. Skal vi gjøre... Liker du.... Jeg liker... Osv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:37 #6 Del Skrevet tirsdag kl 14:37 Du må ta plass i eget liv, Ts. Også ta din plass i ditt seksuelle liv, ta ansvar for ditt seksuelle liv. So what om noen hører deg stønne - det er jo en av flere måter å vise at du nyter det mannen gjør med deg. Og som en over sier - kommuniser, kommuniser, kommuniser. Det er ingen skam i å nyte sex, utforske hva man liker når det er frivillig hos begge to, det er ingen synd å nyte! Anonymkode: 7d5af...cf3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:49 #7 Del Skrevet tirsdag kl 14:49 Finnes sikkert mange unnskyldninger en kan bruke her, men realiteten er desverre at det å være tydelig på dine behov i et forhold utelukkende er ditt ansvar. En kan ihvertfall ikke klage om en ikke engang har prøvet å gjøre endring Anonymkode: 7bd7b...e14 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:54 #8 Del Skrevet tirsdag kl 14:54 Fått med deg siste nytt? Flere får kreft i halsen etter oralsex – NRK Livsstil – Tips, råd og innsikt Anonymkode: 9854d...d30 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 14:56 #9 Del Skrevet tirsdag kl 14:56 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fått med deg siste nytt? Flere får kreft i halsen etter oralsex – NRK Livsstil – Tips, råd og innsikt Anonymkode: 9854d...d30 Gammelt nytt mener du. https://www.nettavisen.no/nyheter/avblaser-myte-oralsex-forer-ikke-til-at-flere-far-kreft/s/5-95-1241617 Anonymkode: ff9e8...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:00 #10 Del Skrevet tirsdag kl 15:00 Når du ikke respekterer deg selv, så tiltrekker du deg dessverre typer som heller ikke gjør det. Anonymkode: 583a1...523 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:01 #11 Del Skrevet tirsdag kl 15:01 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Gammelt nytt mener du. https://www.nettavisen.no/nyheter/avblaser-myte-oralsex-forer-ikke-til-at-flere-far-kreft/s/5-95-1241617 Anonymkode: ff9e8...484 Dette må være et bestillingsverk fra Ottar mfl. Anonymkode: 9854d...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:45 #12 Del Skrevet tirsdag kl 15:45 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Dette må være et bestillingsverk fra Ottar mfl. Anonymkode: 9854d...d30 Det kom som bestilt, det gjorde det. AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vet jeg må "kreve" og finne mon plass, men bare får meg ikke til det. Er det noe håp her? Du må nok kreve mer ja. Når du har sugd han sier du "din tur". Nøkkelen er selvtillit, om du skal fremskynde ved å gjøre noe mer aktivt selv. Et par glass vin hjelper ofte. Dere kvinner er ofte for beskjedne. Lær av menn, vi stikker ofte kuken opp i ansiktet på dama. Ønsker du virkelig å bli slikket så setter du deg på ansiktet hans. Det er helt naturlig når dere har sex. Når du har sex så gjør du det bare. Det er ikke noe å spekulere på. Dytter han deg vekk så bryr du deg ikke, og prøver igjen neste gang. Menn elsker kvinner som er frekke og viser at de har sine behov. Det er mindre attraktivt med kvinner som bare ligger og håper at han skal gjøre noe godt. Det er ikke noe bedre å bli passivt avvist slik du blir i dag. Menn kan være litt feige og usikre de også, noen trenger et dytt for å bryte en barriere, og tilvennes, akkurat slik det er for kvinner. Anonymkode: ff9e8...484 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fioljenta Skrevet 4 timer siden #13 Del Skrevet 4 timer siden For det første: Du har lov til å være et seksuelt menneske. Det er egentlig flott og deilig at du vet hva du liker. For det andre: Du har lov ti å ta plass. Prøv å legge merke til hva han gjør når han vil ha noe og speil handlingene hans. Hva gjør han når han vil bli sugd? Kan du prøve det samme når du vil bli slikket? Å hinte har jeg dårlig erfaring med. Å snakke om at jeg ønsker mer kos, er lurt, men ikke det som fører til mer kos. Men å plassere oss fysisk i en situasjon eller si klart fra hva jeg vil ha når vi er i settingen, ja, det fungerer. Og, ja, det krever litt mot og jeg risikerer å bli avvist, men er ikke det en risiko som er verd å ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå