AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Del Skrevet 5. november Jeg skal i en oppgave analysere og tolke en valgfri, skjønnlitterær tekst. Oppgaven skal være på 3000 ord. Jeg har fire uker på meg. Jeg står virkelig helt på stedet hvil! Jeg aner virkelig ikke hvilken tekst jeg skal velge. På ene siden tenker jeg en novelle, men er redd en novelle blir for kort til å fylle antall ord? Lyrikk blir vel i alle fall det? Har jeg tid til å lese og tolke en roman på denne tiden?? Har jo ordinær skole og jobb utenom også🙈. Noen tips og råd? Anonymkode: a9bbc...8c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #2 Del Skrevet 5. november 3000 ord er ikke mye. Ville valgt novelle, lyrikk eller roman - alt etter hva som motiverer deg mest. Du må bare komme i gang med analysen og skrivingen, ikke bruke opp tiden til hva du skal velge. Hvilket studie er det? Skal det være nordisk litteratur? Anonymkode: 6bfc6...9ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå