AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Del Skrevet 5. november 2024 Han bare liker meg ikke. Utrolig kald mot meg. Synes det er skikkelig vanskelig å omgås med dem når vi er sammen de to og meg og min kjæreste. Han er kjempegrei mot kjæresten min, så det er åpenbart meg han har noe imot. Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 5763e...295 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2 Del Skrevet 5. november 2024 Du trenger ikke like alle, eller ha kjemi med alle. Men du må være høflig og grei. Vær overfladisk med han. Er jo han som taper på det Anonymkode: 484c7...0d7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #3 Del Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du trenger ikke like alle, eller ha kjemi med alle. Men du må være høflig og grei. Vær overfladisk med han. Er jo han som taper på det Anonymkode: 484c7...0d7 Jeg er jo høflig og grei mot han. Det virker som han nærmest hater meg, og jeg overdriver virkelig ikke. Jeg merker at han bokstavelig talt har avsky for mitt nærvær. Anonymkode: 5763e...295 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #4 Del Skrevet 5. november 2024 Vis avsky tilbake, så kan dere ha en morsom konkurranse 😜 Anonymkode: 419ed...338 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 Kanskje han trenger uvanlig mye tid på å bli trygg på kvinner. Kanskje han er en drittsekk? Vær helt vanlig høflig med han så får han koke i eget fett. Anonymkode: ae527...96f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 14.19): Han bare liker meg ikke. Utrolig kald mot meg. Anonymkode: 5763e...295 Det hadde blitt feil om han hadde vært for hyggelig med deg også. Det der går seg til etter hvert. Anonymkode: 3a37b...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #7 Del Skrevet 7. november 2024 Har du snakket om det med din venninne? Hva sier hun? Anonymkode: 58a3b...2e7 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Del Skrevet 9. november 2024 Ville spurt venninnen din om det. Han har gjerne sagt noe til henne. Anonymkode: caed4...f84 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #9 Del Skrevet 9. november 2024 Kjenner han din kjæreste fra tidligere, noen forbindelser fra barndommen eller noe? Uansett, det er dumt å la seg forlede til å tro noe før man kjenner personen. Du var trygg på din kjæreste og din venninne når denne fyren kom inn i bildet. Kanskje han har dårlig erfaring med venninner av kjærester. Min mann har 0 til overs for eksens venner pga det var mye drittsnakk når han ikke var tilstede pluss de dekket over så han ikke skulle oppdage utroskap. Anonymkode: 37758...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 9. november 2024 #10 Del Skrevet 9. november 2024 Kanskje føler han at det er konkurranse mellom deg og han, blir kanskje truet av at du har en spesiell plass i hjertet til venninna di. Noen skal liksom være alt eller ingenting for dama si. Føler han at du har dårlig innflytelse på henne når det kun er dere to? Mange snakker med kjæresten om venninnene sine. Plutselig har hun sagt noe om deg til han som har gjort at han har fått et negativt inntrykk. Det kan være så mye. Plutselig er det fordi han syns du er småhot og forsvarsmekanismen er å ikke like deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 9. november 2024 #11 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 17.07): Kanskje han trenger uvanlig mye tid på å bli trygg på kvinner. Kanskje han er en drittsekk? Vær helt vanlig høflig med han så får han koke i eget fett. Anonymkode: ae527...96f « steke « i eget fett…:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #12 Del Skrevet 9. november 2024 Du kan jo snakke med venninnen din om det. Si til henne at du har merket at kjæresten hennes ikke liker deg. Hun må jo ha merket noe, hun også. Hadde jeg vært henne hadde jeg fått vondt av det. Anonymkode: a1b89...2af 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #13 Del Skrevet 9. november 2024 Noen menn (og kvinner) ønsker å isolere kjærestene sine. De liker ikke at dama finner på ting med venninner uten han. Kan være redsel for at dama kan finne andre menn på f.eks. byturer. Eller at dama betror seg til venninnen om problemer i forholdet. Kjæresten DIN er nok ingen trussel, da det er verre at dama har single venninner som kan overtale henne til at et singelliv er gøyere. Anonymkode: caed4...f84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #14 Del Skrevet 9. november 2024 Han liker ikke å dele henne med deg. Anonymkode: ab9e0...7df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #15 Del Skrevet 11. november 2024 Hva med å spørre han rett ut ? Sånn kan man jo ikke ha det og du risikerer å miste din venninne..hadde spurt han rett ut, sagt kort hvordan jeg oppfatter situasjonen og hva dere evt i lag kan gjøre for at ting skal bli bedre.. Anonymkode: ebeec...1e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå