AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Skrevet 5. november 2024 Hei, noen som kan hjelpe meg finne ut hva dette er? Jeg har vasket sengetøy, og det kom ut slik.. brune flak, skikkelig ekkelt. jeg har sjekket om det var fra gummiringen, men den var ok. Jeg vasket jo sengetøy i går også, og da ble det ikke slik. Anonymkode: c1d2f...b8f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hei, noen som kan hjelpe meg finne ut hva dette er? Jeg har vasket sengetøy, og det kom ut slik.. brune flak, skikkelig ekkelt. jeg har sjekket om det var fra gummiringen, men den var ok. Jeg vasket jo sengetøy i går også, og da ble det ikke slik. Anonymkode: c1d2f...b8f Bruker du bare flytende vaskemiddel? Bruker du skyllemiddel i maskinen? Anonymkode: 96d28...f6d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 21.01): Bruker du bare flytende vaskemiddel? Bruker du skyllemiddel i maskinen? Anonymkode: 96d28...f6d Ja. Bruker skyllemiddel noen ganger, men som regel bruker jeg eddik istedet. Anonymkode: c1d2f...b8f
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja. Bruker skyllemiddel noen ganger, men som regel bruker jeg eddik istedet. Anonymkode: c1d2f...b8f Gratulerer, da har du svaret på problemet. Og vaskemaskinen din vil aldri bli fri for gammel, størknet vaskemiddel, skyllemiddel og brune støvflak. Anonymkode: 96d28...f6d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå