Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hjemlevering fra Meny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som bor i feks 3 etg, slipper dere de inn og de setter varene utenfor døren eller åpner dere døren oppe og snakker med sjåføren? Ja, dette lurer jeg altså på 😂

Anonymkode: 01e0b...247

Skrevet

Jeg åpner døra og tar imot varene. Hvis du vil at de bare skal sette dem utenfor døra, må det informeres om når du bestiller. 

Skrevet

Ja, jeg huket av for å sette varene utenfor døra, men må jeg liksom åpne allikevel? Sånn at de ser at noen tar inn varene eller bare for å være hyggelig å si hei? 

Skrevet

Hvis du har bestilt tobakk eller alkohol så må du vise legitimasjon

Anonymkode: 5953c...058

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvis du har bestilt tobakk eller alkohol så må du vise legitimasjon

Anonymkode: 5953c...058

Det har jeg ikke

Skrevet

Når du har huket av for at varene settes utenfor, så behøver du ikke å åpne døren til leiligheten. Det kan du gjøre etter at sjåføren har gått og det må jo være derfor de har den avkryssingen på nettsiden. Jeg krysser ikke av der, så jeg åpner døren og sier de kan sette varene rett ned, vil ikke ha sjåføren inn i gangen.

Anonymkode: 9e317...c0c

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Når du har huket av for at varene settes utenfor, så behøver du ikke å åpne døren til leiligheten. Det kan du gjøre etter at sjåføren har gått og det må jo være derfor de har den avkryssingen på nettsiden. Jeg krysser ikke av der, så jeg åpner døren og sier de kan sette varene rett ned, vil ikke ha sjåføren inn i gangen.

Anonymkode: 9e317...c0c

Takk for svar. Da velger jeg sikkert å ikke åpne inn til leiligheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...