AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Skrevet 5. november 2024 Dere som er glad i hage, hva hadde du satt pris på å få til jul? Så klart hagerelaterte gaver da. Anonymkode: 8d53b...05c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2 Skrevet 5. november 2024 Hagehansker ( de slites stadig ut) , noen spennende frø, hagebøker ( blir aldri ulært) Anonymkode: a984b...311 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #3 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hagehansker ( de slites stadig ut) , noen spennende frø, hagebøker ( blir aldri ulært) Anonymkode: a984b...311 Supert tips! Takk! Anonymkode: 8d53b...05c
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #4 Skrevet 5. november 2024 Jeg ønsker meg et forkle med mange lommer og praktiske løsninger. Bøker er alltid en vinner her også, og er en perfekt vinter-gave da man kan bruke tid på å studere hobbyen når man ikke kan praktisere den. Fine/mer eksklusive fuglematere blir også verdsatt. Nå blir jeg vel skutt. Men Temu har veldig mye spesielt og fint 😅 Anonymkode: 3b70c...b50 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #5 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg ønsker meg et forkle med mange lommer og praktiske løsninger. Bøker er alltid en vinner her også, og er en perfekt vinter-gave da man kan bruke tid på å studere hobbyen når man ikke kan praktisere den. Fine/mer eksklusive fuglematere blir også verdsatt. Nå blir jeg vel skutt. Men Temu har veldig mye spesielt og fint 😅 Anonymkode: 3b70c...b50 Forkle var smart! Tusen takk for tips. Anonymkode: 8d53b...05c
Amossa Skrevet 5. november 2024 #6 Skrevet 5. november 2024 En pen frøboks er fin å ha, f.eks. denne: https://www.igroshage.no/produkt/froboks-stone-white/?srsltid=AfmBOopm9dBmeKogsisSOGc7LGoAH09wh7OpNjZrlB5UjxnNNPaHvtIN Det finnes rimeligere også. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå