Gå til innhold

Oppvaskmaskin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe oppvaskemaskin for første gang. Ikke hatt det før heller? Er det noe spesielt jeg bør være obs på eks. hvordan bestikk skuffen er eller noe annet?

Tips til bra merker?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har Miele og er veldig fornøyd med det, et merke jeg absolutt kan anbefale. Har egentlig ikke noen formening om bestikkskuff og slikt, har ikke inntrykk av at det er nevneverdige forskjeller på dette. Synes det er viktig at den er stillegående.

Skrevet

Stillegående ja.

Og at om du har høye glass eller store tallerkner, ta dem med og se at de går inn.. Noen har opplevd å komme hjem med en maskin og måtte kjøpe nytt servise...

"praktisk innredning" er en fordel, men det er ikke så lette å vite hva det er om du aldri har hatt en.

Vår har IKKE det, etter min mening (vel, den er ikke vår, vi leier) bl.a er der en bulk ut i veggen på hver side (som det ikke synes å være noen logisk forklaring på) som gjør at man ikke kan sette de store tallerknene (de til middag) bakerst, bare de små til frokosten, for ellers stoppes de av denne... For meg er det IKKE logisk å ha det minste bakerst, men slik må det bare være... dumme greier....

Skrevet

Har Asko og er kjempefornøyd. Har heller aldri hatt oppvaskmaskin før nå.

Den jeg har er sånn at du ikke engang trenger å skylle før du setter det inn. Bare fjerne matrester selvføgelig.

Anbefaler den på det sterkeste.

Skrevet

Anbefaler at du kjøper en maskin som tar litt større fat osv.

Vet ikke hvilket merke, men veldig greit når du får plass til større ting i maskinen.

Skrevet

Skjulte varmeelementer slik at ikke plastikkting som detter ned svir seg fast.

En bestikkurv som kan settes på flere steder nederst i maskinen.

Stillegående og program som ikke bruker altfor lang tid.

Skrevet (endret)

Anbefaler Bosch! Veldig stillegående. Mulig å flytte bestikkurven. Kan ha stetteglass i begge kurvene. Mulig å vaske stekeplater. Kan legge ned tallerkenholdere slik at man får plass til større ting. :)

Endret av Fifi
Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Er kjempefornøyd med min Asko. Hører ikke at den går, plass til det meste, kjempeenkel å betjene, trenger ikke å skylle, veldig pen å se på. Eneste minus er at den kosta skjorta.

Skrevet

Har Bosch vaskemaskin jeg er fornøyd med. Superviktig at den er stillegående. Greit med egen skuff til bestikket man kan ta ut for å sette tilbake i skuffene. Greit å kunne endre høyden på "etasjene" i forhold til store tallerker og sånt.

Skrevet

Det viktigste for meg er at den er stillegående, og at den vasker rent.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...