AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Skrevet 5. november 2024 Bare vent å se. Anonymkode: eeeea...f78
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2 Skrevet 5. november 2024 okey hvilket fond Anonymkode: 6bc68...f67
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #3 Skrevet 5. november 2024 Da er det bare «løp og kjøp». Anonymkode: 861e3...4d6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #4 Skrevet 5. november 2024 Jeg tror aksjemarkedet vil stupe uansett. Det er kunstig høyt drevet av AI-krefter med innprising av nedgang i inflasjon og renter. Markedet har en potensiell teknologisboble, inflasjonsboble, bankkrise og eiendomskrise i seg. I tillegg til en normal korreksjon som i praksis burde regulert markedet allerede, men som ikke har gjort det. Aksjer er i dag overpriset og dyrt, og "alle" vet det. I 2025 vil bobla sprekk, uansett hvem som blir president eller ikke. Anonymkode: f6946...969 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #5 Skrevet 5. november 2024 Historisk har aksjemarkedene gjort det best når ingen av de to partiene i USA har flertall i begge kamrene i Kongressen + presidenten samtidig. Jo vanskeligere det er å få vedtatt ting, jo mindre temmet er det frie markedet. Fastlåst politisk situasjon er dumt for veldig mye i samfunnet der (og tildels i verden forøvrig), men det pleier å være bra for Wall Street. Anonymkode: 0705d...b24 1
newman01 Skrevet 5. november 2024 #6 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg tror fond vil stupe et stykke frem om Trump vinner. Bare vent å se. Anonymkode: eeeea...f78 Om et fond "stuper frem" går det da opp eller ned? Øvelsen "stuping" forutsetter som hovedprinsipp at det går nedover for det som stuper. Så går fondene opp eller ned? Tipper du får rett uansett utfall 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #7 Skrevet 5. november 2024 Har byttet "ned" mine to fond til lavere risiko. Det ene med bare 10% aksjer Fremtid 10A, og et "Kort Kreditt 1 G A" . Resten av sparingen er 1/3 høyrentekonto, og 1/3 i gull/sølvmynt. Føles mye sikrere for meg som tenker å bruke av midlene om 3-5 år. Anonymkode: 4c0e4...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå