AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #21 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Damer som ikke hæler å smake sine egne safter, er det noe feil et sted. Suger du pikk etter at han har vært inni deg, vil du jo få i deg litt av hvert. Anonymkode: f3353...7b6 Suger bare rene peniser, aldri etter at han har vært inni meg🤮 Anonymkode: db221...451 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #22 Del Skrevet 6. november 2024 Vil påstå at det er en stor forskjell på å suge en penis som har vært inni seg (vesken som kommer når man er kåt er ikke utflod), og å sitte som singel kvinne som ikke har hatt sex på x antall år å dyppe fingeren i utfloden sin for så å smake på det. Anonymkode: fe064...5f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #23 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men.... selv om noe smaker vondt vil det jo ikke si det er noe galt, utflod er avfall fra kroppen. Hva annet skal man smake på? Avføring? Ørevoks? Snørr? Tiss? Mens? Anonymkode: 47417...ed5 Å smake på ufin har kondom vi alle vet vært banebrytende, så du burde kanskje slutte å være så dømmende? Dessuten har vel de fleste oralsex og smaker seg selv på partner etterpå? Tror du at din partner har selvrensende fjes og ansikt? 😂 Anonymkode: 5748a...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #24 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Suger bare rene peniser, aldri etter at han har vært inni meg🤮 Anonymkode: db221...451 Så ufattelig kjedelig. Og så trist for deg at du ser på deg selv som skitten nok til å forurense en ellers nyvasket penis. Det har jeg aldri hørt om før.. Anonymkode: 5748a...980 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #25 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å smake på ufin har kondom vi alle vet vært banebrytende, så du burde kanskje slutte å være så dømmende? Dessuten har vel de fleste oralsex og smaker seg selv på partner etterpå? Tror du at din partner har selvrensende fjes og ansikt? 😂 Anonymkode: 5748a...980 Å smake på urin har som vi alle vet* Anonymkode: 5748a...980 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #26 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Suger bare rene peniser, aldri etter at han har vært inni meg🤮 Anonymkode: db221...451 Da er du bare dårlig i senga! Anonymkode: beccb...234 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. november 2024 #27 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 11.05): Jeg har i det siste lagt merke til at utfloden min smaker vondt, den smaker surt og litt beskt. Normalt sett synes jeg ikke den smaker noe, om så smaker det litt søtt på en måte. Men den er ikke klumpete, konsistensen er normal. Noen som vet hva dette kommer av? Jeg tror ikke det kan være kjønnssykdom, har ikke hatt sex på 6 år, og før det var jeg i et langvarig monogamt forhold. Jeg spiser ikke så sunt for tida, vet ikke om det kan virke inn? (Mye sukker, er deprimert akkurat nå) Anonymkode: 1c272...5aa Som ekskimo mora sa til gutten sin: "Ikke spis gul snø!"😅 "Smaken" på ut floden merkes vel best på fargen.. Det blir litt på samme vis som fargen på urinen, hvor fargen angir sykdommer eller vise helsetilstanden. Nå er det jo vanlig at utfloden løsner under sex eller dildobruk.. for den løsriver seg og blander seg med "kåtsafta", og blir med ut av skjeden. Frisk kritthvit utflod smaker ikke så mye annerledes, enn den blanke "kåtsafta".. Det å være deprimert endrer vel kostholdet litt, det tror jeg på hvis jeg tenker meg om😁 Jeg synes det er synd at du er deprimert da.. men du viser iallefall høy egen kjærlighet, når du smaker på deg selv.. Det som kan endre opplevelsen, er å sjekke fargen.. og smaken blir mye bedre jo kåtere du er🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #28 Del Skrevet 6. november 2024 Hvorfor i allverden smaker du på den? Anonymkode: 0bc44...07b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå