AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Skrevet 5. november 2024 Uten å såre hun. Det synes veldig nå det siste året. Jeg nyter ikke sex lenger, og driver regelrett med skuespill hver gang vi er intime. Jeg er så glad i hun, jeg vil ikke såre hun. Hvordan skal jeg gå frem med å kommunisere budskapet? Anonymkode: 12d9e...dda 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 5. november 2024 Henne. Jeg hadde også trøstespist hadde jeg hatt en mann som snakket som en treåring. Anonymkode: 9c964...c8a 22 1 41
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #3 Skrevet 5. november 2024 Ved å være ærlig. Si at det ikke er tiltrekkende at hun veier mye mer nå enn den du ble forelsket i. Dere høres unge ut ( måten du skriver på), en graviditet og samboerskap vil ikke hjelpe på økende vekt. Anonymkode: c2ccb...920 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #4 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Henne. Jeg hadde også trøstespist hadde jeg hatt en mann som snakket som en treåring. Anonymkode: 9c964...c8a Beklager det. Jeg har dyseleksi og er kun flink i kvantitative fagfelt. Anonymkode: 12d9e...dda 5 8 3
SPOCA Skrevet 5. november 2024 #5 Skrevet 5. november 2024 (endret) Henne. Hvor mye er det snakk om, og hva legger du i at "hun har gått mye opp i vekt?". I utgangspunktet må man regne med at man går ned både opp og ned i et forhold. Det er også forskjell på om det er 80 kg og om det er 10 kg. Man kan ikke regne at man er helt statisk gjennom livet. Det kommer jo også an på om f.eks hun har gått opp i vekt grunnet graviditet eller ikke. Samtidig, elsker du henne virkelig hvis du ikke tåler en viss endring? Jeg var 30 kg tyngre enn nå da jeg møtte min mann, han har tent og elsket meg like mye hele veien. Jeg hadde nok gått fra deg. Personlig ønsker jeg å være sammen med noen som elsker meg for den jeg er, uansett vekt. Endret 5. november 2024 av SPOCA 5 7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #6 Skrevet 5. november 2024 Tja mannen min sa ganske rett ut at han "følte seg brukt når vi har sex", så jeg tok hintet og har gått ned ca 20 kg, 10 kg igjen til målvekten min. Men så sprøs det hvor nærtagende hun er da. Anonymkode: ab8b5...3cf 1 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #7 Skrevet 5. november 2024 Invitere henne med på noe aktivt som dere gjør sammen? Slik at det blir deres greie, kjærestetid, men aktivt. Lære noe nytt sammen? Hva om du bidrar med å handle matvarer og lager middag fast? Si at du selv vil komme i form og spørre om dere skal følge et opplegg sammen? Anonymkode: 9fea2...fe1 1 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #8 Skrevet 5. november 2024 bare si det, jeg er veldig glad i deg men jeg tiltrekkes ikke av kroppen din lengre, du har lagt på deg ganske mye og jeg vil gjerne at vi sammen tar noen grep for å endre det hvis du vil, hvis ikke er jeg redd jeg ikke ønsker fortsette dette forholdet til tross for at jeg elsker deg fordi du er feit og det er så yurn off for meg. Anonymkode: 80e7d...d51 1 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #9 Skrevet 5. november 2024 Hvorfor ikke bare dumpe og finne noe bedre? Anonymkode: aba66...4be
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #10 Skrevet 5. november 2024 Skriv nytt innlegg her inne om et par måneder og skriv at du er kvinnen og å mannen er overvektig og ekkel. Da får du oppriktig svar på hva kvinnene her mener. Anonymkode: bc6ec...dbd 5 2
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #11 Skrevet 5. november 2024 Ikke si noe som helst. Du hadde bare sagt det rett ut for lenge siden hvis du virkelig kjente deg trygg på at hun var en oppegående dame som ville tatt det til seg uten noe drama. Hun er åpenbart ikke det. Finn deg en ny, bedre dame istedenfor (seriøst liksom). Anonymkode: a5690...411
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #12 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Beklager det. Jeg har dyseleksi og er kun flink i kvantitative fagfelt. Anonymkode: 12d9e...dda Om du er halvgod i engelsk kan du lett klare å skrive hun/henne riktig. Hun = She Henne = Her Din setning ville blitt "how to tell she" og det ser man med en gang er feil. Om man kan engelsk, såklart. Anonymkode: 5ad8c...269 6 10
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #13 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om du er halvgod i engelsk kan du lett klare å skrive hun/henne riktig. Hun = She Henne = Her Din setning ville blitt "how to tell she" og det ser man med en gang er feil. Om man kan engelsk, såklart. Anonymkode: 5ad8c...269 Jeg sliter noe voldsomt med gramatikk, så tusen takk for at du hjelper meg. Jeg setter virkelig pris på det. Anonymkode: 12d9e...dda 2 10
Minime94 Skrevet 5. november 2024 #14 Skrevet 5. november 2024 Hva med å ta litt tak begge to? Inviter til å begynne å spise sunnere og/eller å trene sammen? 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #15 Skrevet 5. november 2024 Jeg synes du kan si noe. Pakk det veldig fint inn og fortell henne at du elsker henne, og er så glad i henne, men du er litt lei fordi hun har gått opp så mye i kilo. Spør om det er noe hun har merket selv, og om det er noe hun ønsker å gjøre noe med? ...og hva du eventuelt kan hjelpe med. Kanskje trene sammen? Lage sunnere mat osv... Anonymkode: 39a2e...46f 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #16 Skrevet 5. november 2024 Men hvor mye er det snakk om? Og er det i forbindelse med svangerskap eller sykdom? For det er helt normalt at vekta endres over tid. Men da kommer det an på om det er 10 kg, eller 40 kg. For det ene er ikke så farlig, det andre kan gå utover helse, og går og mer utover utseende. Tenker det lureste er å få henne med ut på fysisk aktivitet. Lage sunnere mat. Men er det snakk om helsefarlig overvekt, så kan du jo ta en prat med henne. Men da legge fokus på helsen hennes, og ikke utseende hennes. Anonymkode: 4e600...33a 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #17 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg sliter noe voldsomt med gramatikk, så tusen takk for at du hjelper meg. Jeg setter virkelig pris på det. Anonymkode: 12d9e...dda Det er det flere som gjør. Akkurat den huskeregelen der via engelsk vet jeg om flere som har hatt god bruk for. Anonymkode: 5ad8c...269 1 2 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #18 Skrevet 5. november 2024 Det er umulig å ta opp et sånt tema uten at du blir den store stygge ulven. Jeg hadde bare slått opp for å være ærlig. Gidder ikke det der. Det er så mange andre fine damer som ikke hadde gjort sånt mot deg. Anonymkode: 0dd08...ec6 3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #19 Skrevet 5. november 2024 Du trenger ikke si no, tro meg, hun vet det veldig godt selv. Elsk henne og skap en god atmosfære hjemme, lag god og sunn mat sammen. gå turer sammen, uten å si et ord om overvekt eller slanking. Hadde en kjæreste sagt til meg at jeg hadde lagt på meg og at han ikke lenger tente på meg, da hadde jeg avsluttet forholdet. Anonymkode: 1fdd5...fc1 5 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #20 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er umulig å ta opp et sånt tema uten at du blir den store stygge ulven. Jeg hadde bare slått opp for å være ærlig. Gidder ikke det der. Det er så mange andre fine damer som ikke hadde gjort sånt mot deg. Anonymkode: 0dd08...ec6 «Gjort sånt mot deg???» 🙄 Det kan være mange årsaker til at noen går litt opp i vekt over en periode. En kjæreste som elsker den andre, skal støtte opp og være en god kjæreste uansett, og man slutter ikke å elske en annen pga overvekt. Reagerer man som ts gjør her, så elsker man ikke den andre. Da er det bedre å gå, for hennes skyld. Hun fortjener så mye bedre! Anonymkode: 1fdd5...fc1 6 14
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå