Gå til innhold

Er du lesbisk og har ligget med en mann?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det sies vel at damer har en litt mer "plastisk seksualitet".  Min erfaring stemmer med det. Damer som har sagt til meg at de er 100% heteroseksuelle kunne gått med på litt av hvert.  Det betyr ikke at alle er sånn, men mange damer er nok mer på gli enn menn. Jeg er selv heteroseksuell mann og jeg kunne aldri funnet "litt av hvert" med en annen mann. Det er 100% uaktuelt.  Om det er kulturelt eller biologisk aner jeg ikke.

Anonymkode: 97a0e...401

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 10.30):

Hvordan opplevde du det? 

Anonymkode: 709d9...54f

Jeg er ikke lesbisk, men biseksuell. Har hatt sex med både kvinner og menn.

Opplever sex med andre kvinner som mer erotisk egentlig. Selve sexen er bedre en med menn.

Kunne aldri vært i et forhold med en annen kvinne selvom sexen isolert sett er bedre.

Anonymkode: eaa22...76f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det sies vel at damer har en litt mer "plastisk seksualitet".  Min erfaring stemmer med det. Damer som har sagt til meg at de er 100% heteroseksuelle kunne gått med på litt av hvert.  Det betyr ikke at alle er sånn, men mange damer er nok mer på gli enn menn. Jeg er selv heteroseksuell mann og jeg kunne aldri funnet "litt av hvert" med en annen mann. Det er 100% uaktuelt.  Om det er kulturelt eller biologisk aner jeg ikke.

Anonymkode: 97a0e...401

Det er nok mer en kulturell greie. Menn skal være tøffe, sterke, macho, ekte menn, harde som stål og hele den pakka. Noen er så innmari mega-mann at de bare til nøds kan ta en annen mann i hånda for å hilse. "Gi fattern en klem? Erru gæærn, ække homo heller da".
Det veste du kan kalle en mann er "homo". Det er den ultimate fornærmelse for en del.

Kvinner sliter kanskje mindre med sårbar maskulinitet.
Har ikke hørt om sårbar femininitet på samme måte i hvert fall.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...