Gå til innhold

Barnet mitt er «etterdilteren»

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en 12 år gammen sønn. Han har aldri vært noens  førstevalg blandt venner.  han er den som blir invitert sist eller til nød. Den som står utenfor sirkelen i gjengen. Den som blir mest oversett , den som blir glemt. Den som går bakerst og prøver å følge etter de andre. Går de sammen og snakker, kommer han ikke til. Om han må Stoppe for å knyte skolissene venter ikke de andre på han. Men de venter på hverandre, bare ikke han. Han er en god gutt og en god venn . Men usynlig. Noen tips til hvordan hjelpe han med å føle seg bedre? Han sier han ikke føler at de andre egentlig vil ha han med. Han kjemper for å være med og blir veldig sliten. Det er lettere for han med en og en.  Hilsen mamma som får vondt i hjertet.

Anonymkode: 8a6ed...f3d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har en 12 år gammen sønn. Han har aldri vært noens  førstevalg blandt venner.  han er den som blir invitert sist eller til nød. Den som står utenfor sirkelen i gjengen. Den som blir mest oversett , den som blir glemt. Den som går bakerst og prøver å følge etter de andre. Går de sammen og snakker, kommer han ikke til. Om han må Stoppe for å knyte skolissene venter ikke de andre på han. Men de venter på hverandre, bare ikke han. Han er en god gutt og en god venn . Men usynlig. Noen tips til hvordan hjelpe han med å føle seg bedre? Han sier han ikke føler at de andre egentlig vil ha han med. Han kjemper for å være med og blir veldig sliten. Det er lettere for han med en og en.  Hilsen mamma som får vondt i hjertet.

Dette høres typisk ut som et barn jeg kjenner. Kanskje barnet bare er mer forsiktig av natur? Mange barn tar utrolig mye plass og nærmest krangler seg oppover stigen. Alle vil være populære , alle ønsker å Føle tilhørighet Vil tippe flere av disse også kan være slitne etter en dag. Dessverre ingen konkrete råd å gi. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...