Gå til innhold

Hvem er " gamle folk" her på KG?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I det virkelige liv er man litt gammel når man er 60-70, kommer litt på hvordan man er som person. På KG er man gammel når man er i sin beste alder, hva slags tull er det? 

Greit at kroppen er på topp ganske tidlig men at kroppen forandrer seg er bare naturlig, man er ikke gammel for det! Hva i alle dager er det med folk? Og folk over 35 kan tydeligvis ikke ha sex, ikke gå på kino og i det hele tatt er visst livet, iflg KG, ganske begrenset. 

Dette stemmer naturligvis ikke. Hvorfor tenker dere at man kan betegne folk over 35 som gamle? 

Anonymkode: d11b8...58b

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg aldri tenkt. KG er proppfullt av ungdommelige folk i alle aldersgrupper og sånn skal det være. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syntes folk over 35 var gamle da jeg var 20. nå som 30-noe synes jeg 50+ kanskje

Anonymkode: ff6b3...a48

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der vil jo alltid være relativt. Tror 20 år gamle meg ville grøsset med tanke på at jeg en dag ville vært gift med en 45-åring, men plutselig er man jo så gammel selv 😂 

Nesten 50 var gammelt, husker jeg, mens nå er de fleste venninnene mine der, og fortsatt aktive småbarnsmødre som holder seg i god form. 

Anonymkode: 655a8...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 55 år. Begynte å skrive på kg for 20 år siden. Da var jeg 35. Datt innom siden tilfeldig gjennom studier. Har fått endel pepper, og aksepterer det. Har lært masse fra yngre mennesker. Noe tar jeg til meg og prøver å lære. Andre ting, bullshit. Jeg håper damene her inne er i forskjellig alder. Å få nye inputt fra de yngre føles godt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...