AnonymBruker Skrevet 5. november #1 Del Skrevet 5. november Vi legger sikkert ulike ting i hva en høystatus-mann er, så jeg prøver å gå for noe litt universalt, litt sånn catch-all vag definisjon. - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Jeg tror de aller aller fleste her klarer å danne seg et inntrykk, uten at diskusjonen ender opp i kverulering om punkter og definisjoner. Det er rett og slett snakk om en well-rounded mann som scorer høyt på viktige universale kvaliteter. Så er spørsmålet, hvordan får man en sånn fyr? Fordi det virker faktisk umulig i 2024 😅😓 Finnes de i det hele tatt? Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Anonymkode: af7b8...905 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 5. november Populært innlegg #2 Del Skrevet 5. november Steg 1: Slutte å snakke om "høystatusmenn". Gjerne også "well-rounded mann" og "universale kvaliteter". Tilsvarende med kvinner, selvfølgelig. Det stinker av at man har surret seg ned i en eller annen mørk internett-avkrok, tilsvarende som incel-språk blant gutta. Anonymkode: e7699...8ef 30 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #3 Del Skrevet 5. november Vær en høystatuskvinne. Hvis du vil ha en bra mann må du være en bra kvinne, så enkelt er det. De fleste finner sin partner på enten samme hylle eller den over. Anonymkode: 61716...727 25 1 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vi legger sikkert ulike ting i hva en høystatus-mann er, så jeg prøver å gå for noe litt universalt, litt sånn catch-all vag definisjon. - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Jeg tror de aller aller fleste her klarer å danne seg et inntrykk, uten at diskusjonen ender opp i kverulering om punkter og definisjoner. Det er rett og slett snakk om en well-rounded mann som scorer høyt på viktige universale kvaliteter. Så er spørsmålet, hvordan får man en sånn fyr? Fordi det virker faktisk umulig i 2024 😅😓 Finnes de i det hele tatt? Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Anonymkode: af7b8...905 Finn deg en sugardaddy. 🙈😅 Høystatus menn? Det er kun PENGER du egentlig tenker på da som gir makt å velge damer,hus,biler osv😂. Hvis ikke kaller man det for en ekte jordnær empatisk mann Anonymkode: 7857b...85a 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #5 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Steg 1: Slutte å snakke om "høystatusmenn". Gjerne også "well-rounded mann" og "universale kvaliteter". Tilsvarende med kvinner, selvfølgelig. Det stinker av at man har surret seg ned i en eller annen mørk internett-avkrok, tilsvarende som incel-språk blant gutta. Anonymkode: e7699...8ef Har du noe objektivt å komme med? Hva i alle dager er dine issues. Kvinner ser også etter ulike kvaliteter i en partner, hvorfor blir du så trigget av dette? Makan. Det oser fragile masculinity av deg. Anonymkode: af7b8...905 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #6 Del Skrevet 5. november En sånn mann har ingen insentiver til å være monogam. Anonymkode: 8047a...9b2 5 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #7 Del Skrevet 5. november Vil du ha en bra mann som har et stort utvalgt må du rett og slett være bra selv, nytter ikke å komme tomhendt til bordet. Anonymkode: 538cb...bb5 7 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 5. november #8 Del Skrevet 5. november På dette punket, forbli singel for guds skyld 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #9 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Vi legger sikkert ulike ting i hva en høystatus-mann er, så jeg prøver å gå for noe litt universalt, litt sånn catch-all vag definisjon. - kjekk eller pen - ressurssterk eller bemidlet - høy sosial status eller populær - emosjonelt oppegående eller moden - intelligent eller høyt utdannet - snill eller "riktig" moralkompass - dyp eller reflektert Jeg tror de aller aller fleste her klarer å danne seg et inntrykk, uten at diskusjonen ender opp i kverulering om punkter og definisjoner. Det er rett og slett snakk om en well-rounded mann som scorer høyt på viktige universale kvaliteter. Så er spørsmålet, hvordan får man en sånn fyr? Fordi det virker faktisk umulig i 2024 😅😓 Finnes de i det hele tatt? Ja, bør legge til: monogam (han må være monogam!!) Anonymkode: af7b8...905 Disse høy status mennene vil alle kvinner ha. Derfor har ikke høy status menn noe incentiv til å binde seg til en dame. De får tilbud om sex kastet etter seg. Den eneste måten du kan klate å kapre en høy status mann er å være modell dame. Men selv da må du regne med å bli byttet ut med en yngre dame etter 10 år. Anonymkode: a0420...a17 8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 5. november #10 Del Skrevet 5. november Vel, du kan jo begynne å trene på Sats på CC vest....ganske veletablert som sjekkested hvis du holder til i Osloområdet og ønsker å møte menn som, om ikke annet, scorer høyt på noen av dine parametere bortsett fra det med monogami da. Kank`e få alt si! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #11 Del Skrevet 5. november Du må være blant toppen av kvinner selv. Hvorfor skal de ta til takke med noe mindre? Anonymkode: c3622...b54 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #12 Del Skrevet 5. november Du må være høystatuskvinne for å få en slik mann. De kan velge, da velger de etter utseende, høy utd og intelligens. Men utseende er viktigst. Anonymkode: 96409...b16 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #13 Del Skrevet 5. november Er det ikke bare å ta en titt på hvem disse såkalte mennene blir sammen med? Anonymkode: 8c296...e60 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #14 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Steg 1: Slutte å snakke om "høystatusmenn". Gjerne også "well-rounded mann" og "universale kvaliteter". Tilsvarende med kvinner, selvfølgelig. Det stinker av at man har surret seg ned i en eller annen mørk internett-avkrok, tilsvarende som incel-språk blant gutta. Anonymkode: e7699...8ef Tja. Det hun mener er vel «hvordan kan jeg få en sånn mann som de fleste andre kvinner trakter etter». Jeg ser ikke hvordan det lukter av mørk avkrok, det var sånt jenter og gutter lurte på lenge før intetnett ble allment tilgjengelig. Noen menn (og kvinner) er veldig populære. Dvs hvis de er singel så er det mange som vurderer dem som en god deal og prøver seg på dem. For å få en sånn så må du vel ha mye av det som menn vil ha? Evt være «annerledes» (f.eks ikke være en av dem som prøver seg på ham). Anonymkode: f2058...efb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #15 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det ikke bare å ta en titt på hvem disse såkalte mennene blir sammen med? Jeg lurer også på logikken til disse såkalte kvinnene. Anonymkode: 85558...b8b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #16 Del Skrevet 5. november Du må være attraktiv. Anonymkode: 5e839...72f 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #17 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Disse høy status mennene vil alle kvinner ha. Derfor har ikke høy status menn noe incentiv til å binde seg til en dame. De får tilbud om sex kastet etter seg. Den eneste måten du kan klate å kapre en høy status mann er å være modell dame. Men selv da må du regne med å bli byttet ut med en yngre dame etter 10 år. Anonymkode: a0420...a17 Jeg nekter ikke for at endel menn er slik. Jeg har aldri vært omsvermet så jeg vet ikke hvordan personligheten min ville bli om jeg kunne få hvem jeg ville. Men at alle menn helst ikke vil binde seg og bytter ut med en yngre kvinne om de kan er beviselig feil. Anonymkode: f2058...efb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sander33 Skrevet 5. november #18 Del Skrevet 5. november Vær pen, morsom, tar vare på kroppen og utseende. Godt kledd, bra stil. Du må se bra ut. Trenger ikke ha så mye mellom øra så lenge du har mye apetitt mellom beina, og aldri begynner å knipe igjen. Er du smart og snill og god til å lage mat er du koneemne på høystatus og. Keeper. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #19 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (19 minutter siden): En sånn mann har ingen insentiver til å være monogam. Anonymkode: 8047a...9b2 Det er bare tull. Det stemmer sikkert at noen slike menn ligger rundt. Men mange "høystatus" menn ønsker stabile liv. Anonymkode: fd519...649 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 5. november #20 Del Skrevet 5. november Høystatus mann 😂. For et teit uttrykk... Jeg vil ha en mann for at jeg elsker han, at han behandler meg bra, og er god mot meg. Og at han er god med mennesker rundt seg. Det er viktig. 4 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå