Gå til innhold

Venninne har fått SUPERFIN hud - Noen andre som har hørt om produktene?

Anbefalte innlegg

Gikk en stund uten å se ei venninne og i går møttes vi igjen for vinkveld. Huden hennes så helt ufattelig fin ut..! Vi spurte hva hun hadde brukt og hun snakket om talg produkter. Hun er ikke ei som er dypt inne i sminke og produkter, men hadde fått det anbefalt av en hudspesialist i utlandet etter kraftig utbrudd tidligere. Produktet hun hadde brukt var kjøpt i utlandet, men det var visst flere nettbutikker som solgte det i Norge og. Kjapp research på Tik Tok og Insta så ser jeg at flere er meget godt fornøyd med det.

Jeg har aldri hørt om dette før.. Noen andre med erfaringer? Ser ut som en kan bruke noen sånne produkter til matlaging og. 

Anonymkode: bce22...159

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Gikk en stund uten å se ei venninne og i går møttes vi igjen for vinkveld. Huden hennes så helt ufattelig fin ut..! Vi spurte hva hun hadde brukt og hun snakket om talg produkter. Hun er ikke ei som er dypt inne i sminke og produkter, men hadde fått det anbefalt av en hudspesialist i utlandet etter kraftig utbrudd tidligere. Produktet hun hadde brukt var kjøpt i utlandet, men det var visst flere nettbutikker som solgte det i Norge og. Kjapp research på Tik Tok og Insta så ser jeg at flere er meget godt fornøyd med det.

Jeg har aldri hørt om dette før.. Noen andre med erfaringer? Ser ut som en kan bruke noen sånne produkter til matlaging og. 

Hvis du har gjort en «kjapp research», så må du da evne å si hvilke produkter du mener. Du fremstår jo som en chatterobot.

• Liker 21
  • Nyttig 2

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja, jeg bruker talg til ansiktet. Aldri hatt så fin og sunn hud. 

Anonymkode: 9f58e...d1f

Ja, beef tallow. 

Det er omtrent 40% sjanse for at det bryter ut huden, eller omtrentlig 60% sjanse for at huden blir finere. Verdt et forsøk, da det er billige produkter og helt naturlig uten kjemikalier. Anbefales for dem det funker for, men det er sykt kjipt for dem det tetter porene hos... 

Alt av oljer og lignende har en comodogenic rating som tilsier hvor tettende det er for porene. Beef tallow har en comedogenic rating på 2 ut av 5. 

Anonymkode: 9309e...1e8

• Nyttig 2

Kanskje du skal si noe om hvilke produkter du mener?

Anonymkode: 29524...e56

Hun skrev jo talg produkter.

Hvilke produkter?

Anonymkode: f17a9...acb

Talg.

KaraThrace skrev (5 timer siden):

Hvis du har gjort en «kjapp research», så må du da evne å si hvilke produkter du mener. Du fremstår jo som en chatterobot.

Hun skrev jo talg.

Anonymkode: 273b9...0eb

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hun skrev jo talg produkter.

Talg.

Hun skrev jo talg.

Anonymkode: 273b9...0eb

Ja, men hun sitter vel ikke og skraper ut talgen selv fra kjøttprodukter og smører det rett i trynet? Det er vel en produsent som selger dette, en merkevare. Og det er det folk spør etter. Hvilket merke, hva heter produktet og hvem lager det (får det over i bokser eller tuber og selger det i produkthyllene)

Anonymkode: 6be38...ab7

• Liker 18
  • Nyttig 3
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, men hun sitter vel ikke og skraper ut talgen selv fra kjøttprodukter og smører det rett i trynet? Det er vel en produsent som selger dette, en merkevare. Og det er det folk spør etter. Hvilket merke, hva heter produktet og hvem lager det (får det over i bokser eller tuber og selger det i produkthyllene)

Mange lager det selv, det er kjempeenkelt. Bare litt tidskrevende, men altså veldig enkelt. 

Det finnes også små bedrifter som selger lokalt. 

Annonse

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Ja, beef tallow. 

Det er omtrent 40% sjanse for at det bryter ut huden, eller omtrentlig 60% sjanse for at huden blir finere. Verdt et forsøk, da det er billige produkter og helt naturlig uten kjemikalier. Anbefales for dem det funker for, men det er sykt kjipt for dem det tetter porene hos... 

Alt av oljer og lignende har en comodogenic rating som tilsier hvor tettende det er for porene. Beef tallow har en comedogenic rating på 2 ut av 5. 

😅 Dette er jo en bot, stort mer google translate enn dette blir det vel ikke.

Anonymkode: c8f31...94d

• Liker 20
  • Nyttig 5
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg antar også at hun snakker om produserte talgprodukter med forskjellige produkter.

Samtidig så har jeg kjøpt talg fra gressforet storfe på finn. Jeg smører det rent i ansiktet om jeg kjenner jeg er tørr (eller solbrent). Det har absolutt forbedret ansiktshuden min.  Jeg planlegger å lage egen hudkrem av talg, olivenolje og en eterisk olje. https://plantedwithkatie.com/whipped-tallow-face-cream/

Anonymkode: bbc64...374

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

😅 Dette er jo en bot, stort mer google translate enn dette blir det vel ikke.

Anonymkode: c8f31...94d

Engelsk morsmål, men jeg har bodd i Norge i snart to tiår og burde klare meg bedre enn i forrige innlegg 😂

• Liker 2

Google «talg hudpleie», så finner du nok ut av det.

Vil også tipse om denne:

https://www.aftenposten.no/sprek/i/8JyaJE/vasker-vi-oss-syke

Anonymkode: 1e968...5ff

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ja, beef tallow. 

Jøss. Så ingenting, altså?

Anonymkode: 07888...1d5

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...