AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hva gjør jeg? Skulle svinge av en vei med fotgjengerovergang hvor det plutselig dukket opp ei dame på elsparkesykkel i full fart. Hun deiset inn i bilen. Jeg stoppet, gikk ut for å sjekke at alt var ok med henne. Litt fortumlet børstet hun av klærne og sa hun ikke var skadet, hoppet opp på elsparkesykkelen og kjørte videre. Ikke fikk jeg id av henne siden hun stakk av. Og nå blir det verkstedopphold med dyr lakkering hvor jeg må ut med dyr egenandel. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: c1eff...bf7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva gjør jeg? Skulle svinge av en vei med fotgjengerovergang hvor det plutselig dukket opp ei dame på elsparkesykkel i full fart. Hun deiset inn i bilen. Jeg stoppet, gikk ut for å sjekke at alt var ok med henne. Litt fortumlet børstet hun av klærne og sa hun ikke var skadet, hoppet opp på elsparkesykkelen og kjørte videre. Ikke fikk jeg id av henne siden hun stakk av. Og nå blir det verkstedopphold med dyr lakkering hvor jeg må ut med dyr egenandel. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: c1eff...bf7 Du kommer dessverre ingen vei. Bare å betale egenandelen og legge det bak seg. Anonymkode: 88f9b...e2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden Ha noen slike i hanskerommet?: Anonymkode: 5df3d...a7e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #4 Del Skrevet 1 time siden Du bør anmelde selv om saken mest sannsynlig blir henlagt, da har du i det minste en anmeldelse du kan gi til forsikringsselskapet ditt. Anonymkode: a6929...e04 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Hun har kjørt i fotgjengerfeltet, som du egentlig skal gå av og trille, men hun er fortsatt myk trafikant Anonymkode: d1058...5f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kommer dessverre ingen vei. Bare å betale egenandelen og legge det bak seg. Anonymkode: 88f9b...e2d Det er så kjipt. Hvorfor må ikke de som kjører elsparkesykkel ha et slags minimum av førerkort? Er jo åpenbart at mange av de som kjører elsparkesykkel ikke har peiling på trafikkreglene. For sikkerhetsskyld stopper jeg som regel for elsparkesykler som krysser fotgjengerfeltet. Men denne gangen kom den dama i så stor fart over forgjengerfeltet hvor det var mørkt og vanskelig å se. Anonymkode: c1eff...bf7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå