Gå til innhold

Det flyter hjemme til oss- blir gal!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for gode tips. Vi rydder underveis altså, ordla meg nok litt feil her. Men likevel hoper det seg opp! I tillegg er det så skittent hele tiden!! Får aldri tatt en skikkelig vask av lister og kjøkken, det blir bare brannslukking! 
Mannen ser ikke slikt, han drar over gulv i hele huset- det kan han gjøre, og hevder da i ettertid at han har «rundvasket», noe som aldri skjer. 

Anonymkode: c6be4...46b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 10.01):

Men man kan jo ikke forvente at menn gjør slikt? Det mener jeg, kan aldri se for meg det…

Anonymkode: c6be4...46b

???? Kommer du fra Viktoriatiden, et stammesamfunn fra middelalderen, eller andre rare steder der mor er husslave og far blir oppvartet? Alle norske menn gjør husarbeid i familier, bortsett fra de avvikerene som ble gått fra fordi de ikke tok sin del av de felles arbeidsoppgavene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I vårt hus er vi to voksne! Når vi er to om husarbeidet, så går det dobbelt så fort, og vi blir halvparten så sliten!

Kanskje det hadde vært en ordning for deg og mannen? Hvis han ikke er flink til å vaske gulv, så kanskje det er andre ting han kan gjøre?

Anonymkode: 2cdc1...6c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare "kvinnelig/rolig adhd" på dem. Send dem til en lege,så skal du se NAV bidrar litt i familieøkonomien......  Får garantert dekket hushjelp også. 

Anonymkode: 9c7c4...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får sikkert tyn men alle monner drar og dette funker hos meg. Jeg har et brett på benken der jeg setter kopper og glass som jeg tar med meg til kjøkkenet på kvelden når jeg legger meg. Det er ikke alltid like snart å sette det i oppvaskmaskinen når man er sliten. Da er dette bedre enn en kopp her og en kopp der. Det er godt NOK!

SÅ tar jeg heller en sjau og rydder inn fra brett til oppvaskmaskinen når jeg lager frokost eller middag neste dag. 

Anonymkode: 60554...162

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...