AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Hei! Vi skal selge leiligheten vår. Vi har bodd her siden 2011. Leiligheten var splitter ny i 2010. Er litt utålmodig, og skal få både takstmann og megler på besøk i løpet av november, men prøver meg her om noen her erfaringer: Vi har et lite område i leiligheten, rett under der det er naturlig at spisebord står, noen riper i parketten (område ca 10x10 cm). Vi har også måttet sparkle 3 små områder på veggene i stua (så der er det naturlig nok 3 "flekker"). Tror dere at dette har mye å si med tanke på salg? Bør vi male alle veggene og legge ny parkett? Anonymkode: 8f3f0...0ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #2 Del Skrevet 1 time siden Nei. Stygge merker i parkett skjuler dere under tepper og merker i vegg skjuler dere med bilder eller møbler. Anonymkode: 40fb2...019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 1 time siden #3 Del Skrevet 1 time siden (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nei. Stygge merker i parkett skjuler dere under tepper og merker i vegg skjuler dere med bilder eller møbler. Anonymkode: 40fb2...019 å bevisst skjule ting er ikke lurt, bedre å la de vise - slitasje er som forventet... Hvis jeg skulle gjort noe er det evt å male der dere har de "flekkene" og evt se om dere evt kan friske opp gulvet, men jeg ville ikke bevisst forøkt skjule noe. Endret 1 time siden av Carrot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 36 minutter siden #4 Del Skrevet 36 minutter siden Dere malte ikke over der dere sparkla? Anonymkode: cef7d...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 minutter siden #5 Del Skrevet 9 minutter siden Riper i gulvet kan skje, men dere må jo male over når dere sparkler? Ellers ser det jo helt sprøtt ut. Anonymkode: d262a...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå