Gå til innhold

Har du vært borti en verre mann, eller samme type mann ?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja jeg vet jeg bør bryte det her vennskapet, jeg skal ikke besøke han på aldri så lenge er utslitt og redd han også , går ikke å være i samme rom som han .

Han kaller meg tullhode og tøvhode , idiothode hver uke bare plutselig av ikke noe , når jeg besøker han hver lørdag, slår han på meg, mye, jeg får plutselig er spark i rumpa, han tåler ikke sprit, og da blir han enda verre og aggressiv mot meg.Hsn er høy og muskuløs , så blir nervøs av å være i rundt han, klarer ikke det mer.

Det siste året har han blitt verre av hasjen han røyker, har sett han har fått psykotiske symptomer, han nekter å jobbe også.

Det er veldig synd at det her vi har blitt ødelagt på grunn av han, jeg har ikke så lett for å skaffe meg nye venner , frister ikke å ha en mann i livet akkurat nå.

Familien hans liker han ikke spesielt godt heller, nå har nylig en kompis blokkert han, for han maste og plagde han over noen få hundre han skyldte broren hans.

Han nekter for at han har oppført seg sånn mot damer før, men har mine tvil, han ser Kjekk ut, så jeg er sikker på kvinner har skydd han.

Vet ikke hva jeg vil men dette innlegget,bare måtte få det ut, er så trist noen mennesker ødelegger for seg selv, vi kunne hatt det så fint.

Anonymkode: b7787...c41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, det kunne alltids vært verre. Tenk på hun som endte opp i en fryseboks i Sverige. 

Anonymkode: cc59a...92f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jada, det kunne alltids vært verre. Tenk på hun som endte opp i en fryseboks i Sverige. 

Anonymkode: cc59a...92f

Ja ikke sant, men lurer på hvor vanlig det er å oppleve slike voldsomme vanskelige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er veldig synd at det her vi har blitt ødelagt på grunn av han, jeg har ikke så lett for å skaffe meg nye venner , frister ikke å ha en mann i livet akkurat nå.

det dere har? Det du har valgt til nå mener du? Du har valgt å la deg behandle slik siden du ikke gikk i starten, det er tøft å høre men det er like fullt sannheten. Han ER den han er, du VALGTE å ha en relasjon til han på tross av dette - lær av det og ha høyere krav senere, ikke alle menn er slik heldigvis. 
Det at du ikke har lett for å få venner betyr ikke at du er en dørmatte de kan sparke av seg egen skitt på med din godkjenning TS! 
(edit skrivefeil)

Endret av Carrot
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er narkoman. Ikke noe å satse på. 

Anonymkode: 0d5cb...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (1 time siden):

det dere har? DEt du har valgt til nå mener du? Du har valgt å la deg behandle slik siden du ikke gikk i starten, det er tøft å høre men det er like fullt sannheten. Han ER den han er, du VALGTE å ha en relasjon til han på tross av dette - lær av det og ha høyere krav senere, ikke alle menn er slik heldigvis. 
Det at du ikke har lett for å få venner betyr ikke at du er en dørmatte de kan sparke av seg egen skitt på med din godkjenning TS! 

Har ikke valgt å ha en vanskelig mann, !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva gjorde du/ reagerte du med første gang han var fysisk mot deg? Eller første gang han var ufin, gikk over grensene dine? Sa du fra, satte du ned foten og gav beskjed? Du sier du har hatt en relasjon til denne mannen i lang tid siden du for eksempel skriver "siste året" i referanse til røyking av hasj osv - ergo har du valgt å beholde denne personen i livet ditt til tross for denne utviklingen. 
Det er aldri koselig at noen påpeker valgene man tar som man ikke selv tenker over, men noen ganger må det selverkjennelse til for å gjøre en endring nettopp fordi HAN ikke endrer seg, det er DU som må velge han bort og sette grenser for hva du vil ha i livet ditt., 

Endret av Carrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jo du velger han hver gang du velger å møte han, du er voksen du er ikke et viljeløst vesen.

Anonymkode: c5c22...f8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...