Gå til innhold

Hva er en vanlig sexøkt for dere?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Etter forhold på på over ti pr har vi havnet i en ganske standard rekke. Hva er typisk hos dere?

Vår rekke er:

Kyss

Han tar på meg til jeg er våt

Misjonær

Oral han og meg

Misjonær

Ferdig

Anonymkode: 58e5b...d4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det veldig lite "rytme". Vi gjør det som faller oss naturlig der og da. Eneste som er felles er vel at vi alltid starter med klining og klåing. Så varierer det veldig om vi utfører oralsex på hverandre, om han stimulerer meg til orgasme før, under eller etter penetrering og hvor han kommer. Han kommer som oftest inni meg da det er det vi begge liker best, men innimellom kommer han på kroppen min eller i munnen min. 

Stillinger varierer også veldig, med både misjonær, at jeg rir, omvendt misjonær (altså meg på topp i samme stilling), doggy, skje eller at jeg ligger på magen. Så hender det at vi havner i noen merksnodige stillinger underveis.

Eneste som er ganske fast er at hvis han kommer før meg og deretter stimulerer meg til orgasme, så blir han ofte så kåt av orgasmen min at det blir en runde til. 

Har vært sammen i 17 år. 

Anonymkode: f2a09...ec1

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her er det veldig lite "rytme". Vi gjør det som faller oss naturlig der og da. Eneste som er felles er vel at vi alltid starter med klining og klåing. Så varierer det veldig om vi utfører oralsex på hverandre, om han stimulerer meg til orgasme før, under eller etter penetrering og hvor han kommer. Han kommer som oftest inni meg da det er det vi begge liker best, men innimellom kommer han på kroppen min eller i munnen min. 

Stillinger varierer også veldig, med både misjonær, at jeg rir, omvendt misjonær (altså meg på topp i samme stilling), doggy, skje eller at jeg ligger på magen. Så hender det at vi havner i noen merksnodige stillinger underveis.

Eneste som er ganske fast er at hvis han kommer før meg og deretter stimulerer meg til orgasme, så blir han ofte så kåt av orgasmen min at det blir en runde til. 

Har vært sammen i 17 år. 

Veldig bra. Pleier dere å spille inn video?

Anonymkode: 90989...589

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3-4minutter runking med høyre hånd. Så ferdig.

Kjedelig sexliv, ja.

Anonymkode: 66af0...202

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

3-4minutter runking med høyre hånd. Så ferdig.

Kjedelig sexliv, ja.

Anonymkode: 66af0...202

Prøv med venstre, blir som en helt ny verden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Veldig bra. Pleier dere å spille inn video?

Anonymkode: 90989...589

Ja, vi filmer innimellom. Mannen elsker å se på dem når han onanerer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...