Gå til innhold

Hvis mannen min til vanlig ikke bruker parfyme, men så bruker det for å «lukte godt», burde jeg tenke noe om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han hadde det i dag, og han har ikke brukt det før i jobben. Er det «mistenkelig» eller er det som han sa? 

(Dere som vil si, spør han eller det kan ikke vi vite, jeg kan ikke spørre ham.)

Anonymkode: 20d5e...72f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistenkelig å bruke parfyme på jobb? Jeg skjønner ikke en gang spørsmålet.

Anonymkode: 2be17...138

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Mistenkelig å bruke parfyme på jobb? Jeg skjønner ikke en gang spørsmålet.

Nei, når han aldri har brukt det før, men så gjør det.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvem har han fått parfymen av? Kjøpt selv med "kollega" eller selv? Eller av deg?

Anonymkode: 3b9c6...e40

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvem har han fått parfymen av? Kjøpt selv med "kollega" eller selv? Eller av deg?

Anonymkode: 3b9c6...e40

Av meg. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Av meg. 

Du er mistenksom fordi han faktisk bruker gaven du ga ham? 

• Liker 12
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er mistenksom fordi han faktisk bruker gaven du ga ham? 

Han har bare noen få parfymer og den er en han bruker når han vil lukte spesielt godt. Det var såpass mye at det hang litt i luften – det gjør han ikke til vanlig. Og, han har ikke brukt parfyme i jobben før. 

• Nyttig 1
Skrevet

Spør da?

"Hva er det for noe spesielt som skjer på jobb i dag siden du bruker parfymen jeg gav deg?"  

Anonymkode: 55d94...56a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har bare noen få parfymer og den er en han bruker når han vil lukte spesielt godt. Det var såpass mye at det hang litt i luften – det gjør han ikke til vanlig. Og, han har ikke brukt parfyme i jobben før. 

Er dette en del av mye mer? 

Jobber han mer overtid, begynte å trene, ordner seg mer generelt, begynt å vokte på mobilen... Eller var det kun dette. Hvis det var kun dette, så tenk at dette var dagens tilfeldige innfall. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Har dere aktivt og tilfredstillende sex og samliv? Behandler du han bra ellers med verdig kommunikasjon, uten stikk og sjikanering?

Anonymkode: 81571...993

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Spør da?

"Hva er det for noe spesielt som skjer på jobb i dag siden du bruker parfymen jeg gav deg?"  

Anonymkode: 55d94...56a

Han vil bli irritert.

Fremmed fugl skrev (3 minutter siden):

Er dette en del av mye mer? 

Jobber han mer overtid, begynte å trene, ordner seg mer generelt, begynt å vokte på mobilen... Eller var det kun dette. Hvis det var kun dette, så tenk at dette var dagens tilfeldige innfall. 

Enn så lenge, kun det i dag. 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Har dere aktivt og tilfredstillende sex og samliv? Behandler du han bra ellers med verdig kommunikasjon, uten stikk og sjikanering?

Anonymkode: 81571...993

Nei. Vi har ikke hatt sex på 7 år fordi han ikke finner meg attraktiv. JEG gjør, men han kommer med stikk og sjikanering (blant annet om jeg spør om bruk av parfyme), gaslighting og all mulig annet. 

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

... Vi har ikke hatt sex på 7 år fordi han ikke finner meg attraktiv...

Så hvorfor henger du deg opp i parfymen? 

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Han vil bli irritert.

Nei. Vi har ikke hatt sex på 7 år fordi han ikke finner meg attraktiv. JEG gjør, men han kommer med stikk og sjikanering (blant annet om jeg spør om bruk av parfyme), gaslighting og all mulig annet. 

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Anonymkode: ac7de...5fd

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Han vil bli irritert.

Trives du med han? 

Anonymkode: fbfac...0a0

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Trives du med han? 

Anonymkode: fbfac...0a0

Ja. Jeg gjør det. 

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Fordi det er noe nytt.

Skrevet

Parfyme er åpenbart det minste problemet her!! 
Høres ut som en grusom relasjon å være i, og at det kanskje er på tide å ta bedre valg for deg selv..?

Anonymkode: 26eed...f20

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Sykt forhold i utgangspunktet. Og du sier du trives? Ikke sex på 7 år. Om han ikke er utro, så er han på søken. 100% garantert! 

Anonymkode: 43687...41e

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg er en kvinne som ikke har brukt parfyme på 7-8 år. Har begynt å bruke det litt nå. Satt ved siden av noen på bussen som luktet godt og tenkte at det ville jeg også. Har kjøpt to parfymer og mange parfymeprøver nå. 

Trenger ikke være mer enn det.

Anonymkode: dc490...b41

• Nyttig 1
Skrevet

Så du har kjøpt parfyme til han men vil ikke at han skal bruke den? KG-Kjerringer er neimen ikke gode å tilfredsstille, jeg er glad jeg ikke er mann! 

Anonymkode: a80ca...0ed

Skrevet (endret)

jeg renger med du spurte siden han sa han ville lukte godt - så svaret er, han vil lukte godt av uviss årsak, siden du sier du ikke kan spørre videre må nesten du ta et valg om hva du vil tenke om dette: tro han på at det ikke er noen stor greie eller være mistenksom.. 

Endret av Carrot

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...