AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden heii jeg vet ikke om dette kommer til å funke men prøver uansett. jeg ble satt på vent når jeg ringte legekontoret også var det en sang som spilte som jeg vil så gjerne finne og høre på igjen. jeg tror den var på norsk, det var en dame som sang og det var litt vanskelig å høre så jeg fikk bare med meg at hun synger om himmel eller noe, men begynnelsen av sangen var så unikt og ulikt noe jeg har hørt før. det var sånn blanding av litt hiphop og jazz tror jeg. hadde vært så kult hvis noen kom på en sang som lignet😊 Anonymkode: e1849...86b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Det du nevner kan stemme med mye forskjellig, så lite å gå på. Men du kunne ringt legekontoret, og humoristisk spurt hvilke kanaler de bruker å ha på. Er det en bestemt kanal, så kan du kontakte dem og spørre hva som ble spilt på det tidspunktet. Anonymkode: 39899...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden - eller var det ventemusikk på telefonen? Da kan du i hvert fall spørre hos legekontoret... Anonymkode: 39899...951 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå