Gå til innhold

Han ble plutselig stille etter å ha besøkt meg i Norge

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Møtte en kar fra Nederland på en sjekkeapp og etter 1,5 måneders chatting kom han for å besøke meg i Norge. Vi hadde en fantastisk helg sammen, veldig romantisk og alt føltes som vi skulle fortsette relasjonen. Det fortsatte noen dager men så begynte jeg å få mindre hjerter, snapper og nå etter to uker er det helt stille. Har kanskje heller ikke vært den beste på å gi mye tilbake når jeg merket det dabbet av fra hans side.

Vi tok aldri praten om veien videre da han var her men ville ikke pushe han. Han virker å ha dårlig råd og relasjonen virker ganske håpløs.  Merker at jeg har lagt følelsene jeg hadde den helgen til side for å beskytte meg selv fra å bli såret. Men lurer veldig på om jeg skal sende han en melding? Eller skal jeg bare la det være stille?

Anonymkode: c9a61...5fa

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Du har ikke noe å tape på å spørre ham. Høre om det har skjedd noe som gjør at dere har mindre kontakt.

Kan mistenke at han kanskje har møtt noen?

Anonymkode: 01840...9fc

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Mona123 skrev (7 minutter siden):

Han er ikke interessert 

Ikke noe å samle på heller siden han ikke har baller nok til å si noe. Lavmål med ghosting. 

Anonymkode: 15324...a5d

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trist om han besøkte deg bare for å få knullet deg og nå er stille fordi han har fått sitt. Noen menn eier ikke skam. 

Anonymkode: 55350...2f9

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du er usikker og ønsker å vite, så må du spørre. Enkelt og greit. Hva har du å tape? Hvis han har mistet interessen så kommer du jo aldri til å se han igjen uansett.

Anonymkode: 39888...3fc

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Møtte en kar fra Nederland på en sjekkeapp og etter 1,5 måneders chatting kom han for å besøke meg i Norge. Vi hadde en fantastisk helg sammen, veldig romantisk og alt føltes som vi skulle fortsette relasjonen. Det fortsatte noen dager men så begynte jeg å få mindre hjerter, snapper og nå etter to uker er det helt stille. Har kanskje heller ikke vært den beste på å gi mye tilbake når jeg merket det dabbet av fra hans side.

Vi tok aldri praten om veien videre da han var her men ville ikke pushe han. Han virker å ha dårlig råd og relasjonen virker ganske håpløs.  Merker at jeg har lagt følelsene jeg hadde den helgen til side for å beskytte meg selv fra å bli såret. Men lurer veldig på om jeg skal sende han en melding? Eller skal jeg bare la det være stille?

Anonymkode: c9a61...5fa

Kanskje han har en annen dame i Nederland? Ikke send han noen meldinger se hva han gjør utover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ikke noe å samle på heller siden han ikke har baller nok til å si noe. Lavmål med ghosting. 

Anonymkode: 15324...a5d

Enig! Han har også dårlig råd og relasjonen virker håpløs? 

Kjære ts, medsøster, det finnes bedre menn der ute! Han her bruker du ikke en kalori på videre! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kanskje virkeligheten har truffet han litt, at han tenker det blir for vanskelig med avstand og landegrenser å opprettholde et forhold slik at man kan finne ut om det er noen fremtid der... Og dersom dere kom så langt, da må av dere flytte til et annet land. Det er jo ikke helt ukomplisert.

Anonymkode: 9bb71...e18

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke sitt og vent. Ta kontakt og ta opp det du lurer på. Det virker å ha blitt slik at folk sitter og venter på hverandre. Da blir det jo tull. 

Anonymkode: 2d968...50c

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Enten var ikke kjemien helt der fra hans side, eller så var han bare interessert i å ha seg og nå er det ikke så spennende lengre. Uansett er han nok dessverre ikke så interessert, da hadde ikke kontakten dødd ut.

Samboeren min hadde en liknende opplevelse hvor han dro til et annet land for å møte ei han hadde snakket med over lengre tid. Dama var hyggelig nok i massevis men kjemien var ikke der (fra hans side i allfall), han gjorde det best ut av tiden de var sammen men så døde det ut.

Etter at han og jeg hadde møttes fysisk (vi bodde også i forskjellige land) ble kontakten enda bedre, da vi jo hadde felles minner og relasjonen hadde tatt et steg videre. Nå har vi vært sammen i mange år/bodd sammen i mange år. Jeg ville ikke kastet bort tiden på å stille spørsmål i din situasjon, men bare akseptert at dette ikke blir noe mer og gått videre.

Anonymkode: 1e811...5d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt normalt å få kalde føtter selv etter en suksessfull datinghelg. Han liker deg helt sikkert, men så kom vel tankene om at det blir vanskelig å fullføre over landegrensene. Virker mest logisk for meg i allefall. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nettopp opplevd det samme etter å ha besøkt en i et annet europeisk land (vi hadde møttes en gang før på ferie) han var helt fantastisk og kjemien var til å ta og føle på, bare kyssing og nærhet hele uka. Så poff etter jeg reiste hjem fikk jeg en melding at han savner meg veldig, og så dagen etter det ble det slutt på hjerter og mange meldinger fra hans side så da tvang jeg meg til å slutte også. Har som deg lagt fra meg de gode følelsene fra ferien for å beskytte meg selv. Vet ikke hva som er vondest, å miste han eller den brå vendingen av interesse fra hans side. Han melder fremdeles men kanskje en gang om dagen bare nå og helt uromantisk.

Logisk sett ser jeg flere av svarene her nok stemmer at de fikk kalde føtter pga avstand. Egentlig tror jeg det stemmer, også i ditt tilfelle. Men føler med deg ❤️

Anonymkode: b3ff7...622

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg møtte en mann som bor ganske langt unna meg (i Norge). Hadde ei super helg på hotell og koset oss. 
Før så snakket vi på telefonen hver dag. Masse meldinger og flørting. 
Etterkant så ble det bare mer og mer stille fra han. Tilslutt så slettet jeg han bare. Orket ikke å underholde en mann som ikke ga meg noe tilbake. 
Bedre å gå videre med hodet hevet. 👍

Anonymkode: 25c92...7ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Nettopp opplevd det samme etter å ha besøkt en i et annet europeisk land (vi hadde møttes en gang før på ferie) han var helt fantastisk og kjemien var til å ta og føle på, bare kyssing og nærhet hele uka. Så poff etter jeg reiste hjem fikk jeg en melding at han savner meg veldig, og så dagen etter det ble det slutt på hjerter og mange meldinger fra hans side så da tvang jeg meg til å slutte også. Har som deg lagt fra meg de gode følelsene fra ferien for å beskytte meg selv. Vet ikke hva som er vondest, å miste han eller den brå vendingen av interesse fra hans side. Han melder fremdeles men kanskje en gang om dagen bare nå og helt uromantisk.

Logisk sett ser jeg flere av svarene her nok stemmer at de fikk kalde føtter pga avstand. Egentlig tror jeg det stemmer, også i ditt tilfelle. Men føler med deg ❤️

Hvorfor sier du ikke ifra til han?

Anonymkode: 72ebf...d47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min erfaring er at menn liker jakten og når de har gått det de vill så blir de “av”🙈 Få menn eg har truffet flere ganger og da er det fra min side kun sex som er aktuelt. Ikke på jakt etter forhold og er nokså tydelig på det🤭

Anonymkode: 301ae...7e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvorfor sier du ikke ifra til han?

Anonymkode: 72ebf...d47

Sa faktisk at jeg følte han ikke var interessert lenger, så sa han at han faktisk er enda mer interessert nå enn før. Men likevel fremdeles 90% nedgang i kommunikasjon fra hans side og gått fra daglige telefonsamtaler og en haug meldinger til èn simpel ha en fin dag og responderer ikke på hjerter jeg sender lenger, handling taler mer enn ord. Så da trakk jeg meg unna selv om det gjør vondt.

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den typen er bare ute etter spenningen ved å få til et ligg langt og trygt hjemmefra,  ofte har de dame hjemme også. 

Anonymkode: 0e551...431

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det kan gå med avstand , jeg traff en dame fra andre siden av jorden og dro ned for å møte henne , har vært der mange ganger med henne i forhold og nå giftet oss i Oslo. Så er absolutt mulig men du må finne riktig mann .

Anonymkode: 5ffed...209

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...