AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #1 Skrevet 5. november 2024 Måten ledelse og kollegaer har behandlet meg på er helt til å spy av og jeg har valgt å bare svelge kjempestore kameler og legge meg flat og late som alt er fint. Smiler og ler på jobb men kjenner på en svær langfinger inni meg, syns de kan dra en viss plass! Liker selvsagt noen av dem som ikke har vært aktiv del av denne greia, men vi er ikke mange på mitt kontor…. Vil bare de skal gremmes av at jeg fortsatt er der år etter år og gjør jobben min, men ikke gir dem noe mer dritt på meg, så kan de få kose seg med det urettferdige tulledramaet de skapte og den forferdelig elendige håndteringen fra ledelsen. Flaut! Flere som har det som meg? Anonymkode: af19b...be6
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2 Skrevet 5. november 2024 Ja jeg har det sånn. Leder lar en sint og bitter manipulerende person få fritt utløp for sine frustrasjoner på andre. Det er helt kaos. Anonymkode: 7c2c4...fb4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #3 Skrevet 5. november 2024 Kan ikke fordra mine kolleger på nåværende treningssenteret. De er alle virkelig mindre oppegående. Gleder meg til jeg skal begynne å jobbe på et nytt senter om ikke mindre enn 5 dager 🥂 Anonymkode: 925ae...291
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå