AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Hvordan stoppe dette? Er forskjellige nr hver gang, men kommer fra Marokko. Anonymkode: 0de86...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvordan stoppe dette? Er forskjellige nr hver gang, men kommer fra Marokko. Anonymkode: 0de86...d8d Legg inn alle som svindel/spam og blokker dem etterhvert. Da gir det seg etterhvert. Slå av telefonen om natta. Anonymkode: 0aa17...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Får ikke slått av pga barn med alarm knyttet til min mobil. Anonymkode: 0de86...d8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Får ikke slått av pga barn med alarm knyttet til min mobil. Anonymkode: 0de86...d8d Overstyrer appen "ikke forstyrr"? På min mobil kan jeg velge hvilke nr og mapper som går igjennom, selv om jeg har funksjonen aktiv. Endret 4 timer siden av nordlending Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Hvis du svarer på alle disse oppringningene så vil du bare bli bombardert, i håp om at du før eller senere lar deg lure. Hvis du bare lar være å svare, gir de seg. Jeg får omtrent aldri slike oppringninger. Anonymkode: ed91e...8b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå