AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Skrevet 4. november 2024 Jeg flytter i januar, huseier skal renovere hele leiligheten, han har nå sendt meg en utvaskliste, alt skal skrubbes og vaskes. Er ikke det litt sært når hele leiligheten allikevel skal totaltenoveres? Ikke at jeg i utgangspunket ikke hadde tenkt til å vaske, men gått over flater burde vel holde iom alt skal rives? Anonymkode: df7cb...135 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #2 Skrevet 5. november 2024 Kanskje han skal prøve å selge inventar? Hvis ikke,så synes jeg og at det må være mulig å påpeke det. Er det en standard vaskeliste han har sendt,så kan det tenkes at han ikke har reflektert over hvilke behov som faktisk er tilstede? Sørg for å få evnt endringer skriftlig. Anonymkode: c96d8...f28
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #3 Skrevet 5. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg flytter i januar, huseier skal renovere hele leiligheten, han har nå sendt meg en utvaskliste, alt skal skrubbes og vaskes. Er ikke det litt sært når hele leiligheten allikevel skal totaltenoveres? Ikke at jeg i utgangspunket ikke hadde tenkt til å vaske, men gått over flater burde vel holde iom alt skal rives? Anonymkode: df7cb...135 Hva han skal gjøre med boligen etter opphørt leieforhold har du i teorien ikke noe med. Praksis er at man skal vaske seg ut når leieforholdet avsluttes. Anonymkode: 5d2f1...0d3 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #4 Skrevet 5. november 2024 Det var litt spesielt ja. Jeg hadde spurt vennlig om det ikke var slik at han skulle renovere, så nedvasken blir kanskje litt unødig mye jobb? Men presisert at dersom han ønsker full utvask så skal du selvsagt gjøre det. Anonymkode: 7cc67...d7e 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2024 #5 Skrevet 5. november 2024 Var borti det samme en gang. Brukte riktignok et firma til å vaske, men det var flere merknader på bad som ikke var bra nok. Badet skulle totalrenoveres. Noen mennesker er bare gjennomført søppel, dessverre. Anonymkode: cfa7d...ac6 1
Carrot Skrevet 5. november 2024 #6 Skrevet 5. november 2024 selv om det skal pusses opp, f.eks males over må det være rent under.. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå