Gå til innhold

Valp og bh (må ikke taes på alvor, bare rein frustrasjon)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har én yndlings-bh. Det vil si, jeg hadde. Valpen fikk sove på rommet i natt, og var visst en tur borti den alltid så beryktede stolen.. Så nå har jeg to helt nye hull i bh-en min.Hvordan sove når man er rasende på valp? Hun er 6 mnd, gammel nok til å vite bedre. Jeg er forresten kjempeblakk. Også er jeg single, hadde foretrukket en bh som holder puppene i ca riktig etasje.. Men neida! Hengepupp here I Come! Det dyret skal være glad for at det er så søtt sier jeg bare. Møkkadyr!!!En ellers lystig natt ønskes alle 🙄😮‍💨🫣🤪😴

Anonymkode: 09e6b...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper du tenkte gjennom økonomien før du skaffet deg en hund. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det her med planlegging, det kommer man ikke bort fra...

Hvis en ødelagt BH velter hele økonomien, da lurer jeg på hvordan det skal gå med hundeholdet.

Ser at du skriver at posten ikke skal tas så alvorlig, så regner med at det bare er frustrasjon over "yndlings-BH-en". Det er nok flere å få kjøpt der du handlet den forrige. En seks måneder gammel valp er bare et knøtt. Alt er morsomt, særlig å henge i buksebena, så vær forberedt på at "yndlingsbuksa" også må skiftes ut før eller senere!

Anonymkode: b3383...487

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Gammel nok til å vite bedre" er den ikke.

Den skal etterhvert gjennom pubertet og. Er jo nå hunden er enklest.

Bh koster 149 på Cubus.

Anonymkode: d1bf5...d5d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

"Gammel nok til å vite bedre" er den ikke.

Den skal etterhvert gjennom pubertet og. Er jo nå hunden er enklest.

Bh koster 149 på Cubus.

Anonymkode: d1bf5...d5d

De er heldige de som kan handle så billige bh'er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har du lært 😅 Alltid rydd vekk sokker, truser og bh'er. Og, har du hatt godbiter i en jakkelomme eller bukselomme, så bør det også henge utenfor rekkevidde 😅

Valpen vet ikke bedre. Den hadde ikke knasket på bh'en om den "visste bedre". Den fant noe som luktet ekstra sterkt av eieren den elsker så høyt, tenkte "mmhm nam", og gnagde i vei. Ta det som et kompliment, inviter valpen opp i senga og gi den litt ekstra med kos ☺️

Anonymkode: e977d...6ca

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...