AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #161 Del Skrevet 12. november 2024 Har hatt full busk i alle år, k33år. Om jeg skal kle meg i bikini, pleier jeg ofte å trimme kantene, rett og slett fordi det ikke ser helt pent ut når det stikker ut. Men ellers er jeg helt tilfreds med valget mitt om å beholde den. Jeg ønsket den bort når det begynte å vokse. Jeg var første man ut i klassen og det var flaut å ha hår. Men jeg vokst der fort av meg, og når alle de andre gjemte seg i garderoben så gikk jeg der uten problem. Anonymkode: 2195b...02c 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #162 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 0.13): Hvorfor barberer alle jenter (18-29) musa? Når det er så fint når det er helt naturlig? Evt er det noen som aldri barberer seg? Hvordan gjør du det isåfall på stranda når du har på bikini? føler dere press på å barbere dere? Anonymkode: 26a37...159 Stussing is the new black. Men bruk hårfjerningskrem på bikini-linjen, da!!! Anonymkode: 24e40...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #163 Del Skrevet 12. november 2024 Macro skrev (På 11.11.2024 den 19.38): Her hetser du jo folk som vil barbere/vokse. Er du usikker på deg og håret ditt? Jeg hetser ingen. Og er veldig sikker på alt håret mitt. Anonymkode: 6dacc...f03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #164 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 20.18): I denne diskusjonen er det jo du som er barnslig😜Du ber andre slutte å hetse deg og dere men du gjør nett det samme selv. Du viser jo ingen respekt for de som velger å barbere seg og så blir du litt furten når du får samme behandling tilbake som du gir andre. Det er jo ikke særlig modent da. Personen du siterte skrev heller ingenting om uhygienisk/hygienisk, poenget gjekk vist litt over hode ditt. Det var snakk om naturlig, det er like naturlig å barbere seg som å pusse tenner, eller ha elektrisitet for den del som ikke har noe med hygiene å gjøre. Anonymkode: b3728...4ab Jeg har ikke skrevet noe annet enn det korte innlegget som står her. Så nei, jeg har ikke hetset noen. Og jeg er ikke furten, jeg blir forbanna når dere kaller det å ha hår for uhygienisk for det er ikke det. Det er faktisk mer uhygienisk å barbere underlivet. Jeg har aldri skrevet at det er unaturlig å barbere seg, så da blander du meg med noen andre. et er jo ikke særlig modent da, men det har vel gått over hodet ditt da. Hahaha. Anonymkode: 6dacc...f03 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #165 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 0.23): Ekkelt med hår på glufsa! Anonymkode: 47544...c7d Det er jo helt naturlig. Ekkelt med hår på hodet også? Anonymkode: a05d3...110 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #166 Del Skrevet 12. november 2024 Dere som barberer er utrolig aggressive her inne. Har lagt merke til det flere ganger at der virker som noen veldig aggressive kvinner. Det er ikke måte på hvor mye dere hater oss som ikke barberer. Dere virker jammen ikke helt gode, for å si det sånn ......... Kanskje la håret gro og se om det hjelper på raseriet? Anonymkode: 6dacc...f03 7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #167 Del Skrevet 12. november 2024 Full busk, men litt trimming ellers hadde jeg hatt et kullsort teppe helt ned til tærne (ekstremt kraftig hårvekst) 🤪 Tar bikinilinjen. Anonymkode: a05d3...110 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majer Skrevet 12. november 2024 #168 Del Skrevet 12. november 2024 Er vel mer eldre folk som barberer bort. De fleste jeg har vært med var i 20-årene da vi lå sammen. De hadde stort sett hår. De fleste glattbarberte var enten 30+ eller blonde i håret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #169 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere som barberer er utrolig aggressive her inne. Har lagt merke til det flere ganger at der virker som noen veldig aggressive kvinner. Det er ikke måte på hvor mye dere hater oss som ikke barberer. Dere virker jammen ikke helt gode, for å si det sånn ......... Kanskje la håret gro og se om det hjelper på raseriet? Anonymkode: 6dacc...f03 Hvem er det som er aggressive i denne tråden? Ikke de som barberer (for å si det sånn). De fleste som barberer sier hva de gjør for så å si "jeg gir f. i hva andre gjør". De som velger å ha hår, not so much, alle skal ha hår, de som har hår bryr seg veldig mye om hva alle andre gjør tydeligvis. Det er en nedrakking og en hets uten like både i denne tråden og andre tråder der dere påpeker hvor uhygeniske vi er, at vi ser ut som barn, er hjerneskadet og jeg vet ikke hva. Hvis dere er så higen på å fortelle oss som barberer oss hvis ekkle vi er må dere vel for søren tåle å få det samme igjen eller? Ingen bryr seg om hva du gjør med kjønnshåret ditt men respekter at andre liker å være glattbarbert. Den dagen dere selv klarer å respektere at noen liker å være glattbarbert så kan det jo også hende dere får den samme respekten tilbake for deres valg. Anonymkode: 31416...526 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 12. november 2024 #170 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg hetser ingen. Og er veldig sikker på alt håret mitt. Anonymkode: 6dacc...f03 Å kalle oss plastdukker bare fordi vi velger å være uten hår er hets jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #171 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 19.22): Men det er ikke mere unaturlig å barbere seg enn det er å pusse tennene eller å fjerne svettelukt. Det er dette argumentet om at noe er naturlig det stilles spørsmålstegn ved her. Dere kan ikke si at det å ha hår er naturlig når dere selv bruker deodorant, pusser tennene og alt annet som er unaturlig for et menneske. Dere som har hår lever ikke mer naturlig og rett enn de som fjerner hår. Det må være litt logikk bak argumentasjonen deres. Hvis dere er så opptatt av naturlig så bruker dere verken såpe, fjerner ørevoks, bruker deodorant eller noe annet da. Anonymkode: 31416...526 Har ikke sagt det er unaturlig å barbere! Jeg sier ikke noe om hva andre velger å gjøre. Men når noen skriver at det er rart/ekkelt/uhygienisk etc å ha hår, så svarer jeg gjerne at det er naturlig å ha hår i underlivet. Jeg synes folk må få gjøre som de vil. Jeg ser ikke ned på de som barberer seg, føler ihvert fall ikke at jeg lever mer riktig eller er noe bedre (hvor i all verden tar du det fra). Så vil jeg gjerne slippe teite kommentarer om de som ikke barberer seg og at dere sammenligner det med dårlig tannhygiene takk. Det er sånne som du som gjør at tenåringer føler de må ta bort alt så snart de ser snurten av et kjønnshår. Ikke at det er noe galt å ta det bort, men skal man fjerne håret, så bør det være fordi man føler seg mer vel av det, ikke fordi umodne folk på forum sammenligner det med plakk og ørevoks. Anonymkode: d8ba6...11f 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #172 Del Skrevet 12. november 2024 Trøndermann skrev (8 timer siden): Ja, har jo skjønt at de aller fleste vil fjerne det. Kall meg gjerne dum..men forstår ikke hva som er " galt ", eller mer upraktisk med å beholde håret der om man trives med å ha hårvekst nedentil.. Fordi andre ser det! Og det er tabu å gå rundt med synlige hår som kvinne. I tillegg til å ta bort det som stikker utenfor badedrakten, så barberer jeg leggene også. Selv om jeg får tørr hud av det og ville ha fortetrukket å bruke tiden på noe annet. Kg f.eks. XD Hvis det blir mote å la hår under armer, i bikinilinja, og på leggene gro (og da snakker jeg ikke om at kun noen få kjendiser gjør det), så er jeg den første til å slutte å fjerne håret. Trives best som hårete, men tør ikke fordi man blir sett ned på. Anonymkode: d8ba6...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #173 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har ikke sagt det er unaturlig å barbere! Jeg sier ikke noe om hva andre velger å gjøre. Men når noen skriver at det er rart/ekkelt/uhygienisk etc å ha hår, så svarer jeg gjerne at det er naturlig å ha hår i underlivet. Jeg synes folk må få gjøre som de vil. Jeg ser ikke ned på de som barberer seg, føler ihvert fall ikke at jeg lever mer riktig eller er noe bedre (hvor i all verden tar du det fra). Så vil jeg gjerne slippe teite kommentarer om de som ikke barberer seg og at dere sammenligner det med dårlig tannhygiene takk. Det er sånne som du som gjør at tenåringer føler de må ta bort alt så snart de ser snurten av et kjønnshår. Ikke at det er noe galt å ta det bort, men skal man fjerne håret, så bør det være fordi man føler seg mer vel av det, ikke fordi umodne folk på forum sammenligner det med plakk og ørevoks. Anonymkode: d8ba6...11f Du må rett og slett følge gangen i det du siterer og ordlyden. Når du selv er så veldig opptatt av dette så får du følge med i timen på hva som hat blitt skrevet og hva som er blitt sitert og ikke bare hoppe rett inn i en samtale og ilegge mennesker motiver. Vi prøver igjen for at du skal få dette naturlig inn og komme deg litt asjur med dialogen i denne tråden Oslogutt skrev først OsloGutten123 skrev (På 5.11.2024 den 0.24): Hvorfor det? Det er jo helt naturlig? Så kom det reaksjoner på ordet naturlig! Det er mye som er naturlig som vi har gått vekk ifra blant annet tannplakk og ørevoks. Det er like naturlig å ha som kjønnshår. Naturlig er dermed overhode ingen begrunnelse for å ha kjønnshår. At noen velger å ha kjønnshår fordi: de liker det best, de synes det er finest, det har ingenting med dårlig hygiene å gjøre, det er mest komfortabelt: Ja vel, flott. Ingen som har et problem med det. Men spar oss alle for dette "det er sånn det skal være for det er så naturlig". Det er mye som er naturlig som vi likevel fjerner: hodepine, kreft f.eks. så slutt å bruk det som er argument i det hele tatt. At kjønnshår er naturlig har ingen betydning, ørevoks er også like naturlig. Så får Oslogutten en rekke svar på den teite kommentaren blant annet: John McClane skrev (På 9.11.2024 den 20.21): Så du mener at alt som er naturlig ikke kan bli mindre attraktivt? Hva med svettelukt, det er jo en 100% naturlig reaksjon, men det er flere som misliker det enn motsatt. Eller er det noe jeg ikke får med meg her? AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 0.10): Han har jo helt rett. Når en hyller naturlig som at det alltid er det beste så må en jo hylle naturlig når det kommer til svettelukt, dårlig ånde som følger av at en ikke pusser tenner og alt det andre med mennesker som er naturlig. Veldig dobbelmoralistisk å rose en ting i begrunnelsen av at det er naturlig, men ikke ta inn over seg at alt vi mennesker gjør i dagens samfunn er stortsett unaturlig og det er en veldig bra og god ting. Du står helt fritt til å leve naturlig i skogen uten såpe, deodorant, tannkost og barberblader men det å barbere seg er ikke mere unaturlig enn å bruke deodorant eller såpe. Anonymkode: 31416...526 skreppamedleppa skrev (På 10.11.2024 den 19.39): Jeg gjør med min kropp som jeg vil. Jeg vil være glatt. Det gir meg en velvære og et behag med å være glatt. Det er få ting som er en slik hverdagsluksus som å være nydusjet og rein, barbert legger og kjønnshår og legge seg i reint sengetøy Glede Jeg gjør det for meg selv og ville barbert meg på en øde øy for den del. Jeg barberer meg året rundt så det spiller ingen kanon at noen skal se eller ikke se meg naken, take it (me) or leave it! Jeg ville hatt store problemer med å slutte å fjerne hår bare fordi en mann hadde ønsket det. Kunne gjort det kanskje innimellom for å glede den andre men som hovedregel så er det min kropp som jeg bestemmer over og igjen: jeg vil være glatt. Og dette naturlig *det skal være hår der* Bs Naturlig er ikke et argument i det hele tatt... vi har ikke paraceter naturlig, vi har ikke deodorant, vi har ikke biler, klær eller et moderne samfunn naturlig så de som bruker naturlig som et argument får heller dra å leve i bushen uten sykehus, medisin, klær, hygieneprodukter og annet så kan vi se hvor fantastisk dette *naturlig* argumentet da vil være. Og *skal * nei, vi kvinner kan velge hva vi gjør. Noen velger å ikke ha hår, noen velger å ha hår. Å si at noe skal være slik blir like dumt som å si at vi mennesker skal være naken hele tiden for det er sånn det er, og det er sånn vi er født. Det eneste kvinner (og menn) skal er å velge helt selv hvordan de ønsker det selv. Bs å si noe som helst om hva andre mennesker skal og ikke skal. Hva andre kvinner (og menn) gjør er opp til de, det legger jeg meg ikke så mye bort i. Jeg skal ikke ned i alle andre kvinner sine truser for å ha en mening om kuse håret deres så det gir jeg total blaffen i. Men jeg skal ha det slik jeg vil ha det og det er glatt. AnonymBruker skrev (På 11.11.2024 den 12.10): Helt "naturlig" med avføring i rumpehårene også. Det samme med svettelukt, tannbelegg og ørevoks. Er det lekkert av den grunn? At noe er "naturlig" er ikke et argument for at det er tiltrekkende eller ønskelig... Anonymkode: f2db0...a47 Somfdu ser var det reaksjoner på dette "naturlig" som Oslogutt skrev. Jeg har aldri hevdet at kjønnshår er uhygienisk eller ekkelt. Men jeg har hevdet at det er like naturlig som ørevoks for det er jo sant. Anonymkode: 31416...526 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #174 Del Skrevet 12. november 2024 Er jo bare å trimme det litt om man skal ha på bikini. Anonymkode: 0de57...4a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. november 2024 #175 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Fordi andre ser det! Og det er tabu å gå rundt med synlige hår som kvinne. I tillegg til å ta bort det som stikker utenfor badedrakten, så barberer jeg leggene også. Selv om jeg får tørr hud av det og ville ha fortetrukket å bruke tiden på noe annet. Kg f.eks. XD Hvis det blir mote å la hår under armer, i bikinilinja, og på leggene gro (og da snakker jeg ikke om at kun noen få kjendiser gjør det), så er jeg den første til å slutte å fjerne håret. Trives best som hårete, men tør ikke fordi man blir sett ned på. Anonymkode: d8ba6...11f Tror ikke andre går og glaner i skrittet akkurat... Jeg har busk jeg. Leggene og bikinilinja tar jeg bort. Barberer leggene for at det gir meg velvære. Er jo så deilig med nybarberte legger og nytt sengetøy. Skikkelig hverdagsluksus 😉. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 12. november 2024 #176 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Fordi andre ser det! Og det er tabu å gå rundt med synlige hår som kvinne. I tillegg til å ta bort det som stikker utenfor badedrakten, så barberer jeg leggene også. Selv om jeg får tørr hud av det og ville ha fortetrukket å bruke tiden på noe annet. Kg f.eks. XD Hvis det blir mote å la hår under armer, i bikinilinja, og på leggene gro (og da snakker jeg ikke om at kun noen få kjendiser gjør det), så er jeg den første til å slutte å fjerne håret. Trives best som hårete, men tør ikke fordi man blir sett ned på. Anonymkode: d8ba6...11f Dette gjelder ikke oss alle heldigvis. Jeg fjerner kjønnshår fordi jeg aldri har likt å ha det. Er kun jeg og samboer som vet hvordan det ser ut der nede, og han gir blanke. Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig å akseptere at vi æalle gjør som vi selv vil. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Macro Skrevet 12. november 2024 #177 Del Skrevet 12. november 2024 Irak skrev (23 minutter siden): Tror ikke andre går og glaner i skrittet akkurat... Jeg har busk jeg. Leggene og bikinilinja tar jeg bort. Barberer leggene for at det gir meg velvære. Er jo så deilig med nybarberte legger og nytt sengetøy. Skikkelig hverdagsluksus 😉. Haha, jeg har prøvd å overtale samboer til å prøve den fantastiske følelsen😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 12. november 2024 #178 Del Skrevet 12. november 2024 "All nature - Full pels!!!" Tar gjerne en søt, velduftende liten pelsdott under armene også. Dette i kombinasjon med silkehud ellers.. My heaven.😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #179 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): fresherer At det var??? Anonymkode: 6b7d5...274 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #180 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 10.50): Det er ikke alle som får kviser, nupper, kløe, mere utflod og alt det andre noen er flinke til å krisemaksimere med å barbere. Vi er forskjellige. Noen får mange plager, noen får ingenting utenom et glatt resultat. Så om noen skulle være hjerneskadet må det vel være de som tror alle er lik seg selv. Anonymkode: 98bca...d70 Glatt resultat?! HAHAHA! Så nasty med alle som tror den barberte fitta deres er så glatt og fin, æsj. "Skjeggstubbene" kjennes VELDIG godt med både hender og tunge, sykt ekkelt. Og man ser jo nuppene i huden. Det er ENORMT stor forskjell på et underliv som er vokset og et som er barbert. Anonymkode: 78430...e23 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå