AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #141 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 9.31): Gynekologen min sa en gang. For å ha et friskt og rent underliv, la håret vokse naturlig, og vask deg med vann hver dag. Verre er det ikke. Vil bare sende dere dette innlegget igjen. Altså, ikke bland kjønnshår og dårlig hygiene. Anonymkode: 6b7d5...274 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sefanja Skrevet 11. november 2024 #142 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 18.44): Det skal jeg foreslå til dama. Takk for tips? Hva koster en behandling? Anonymkode: 1883f...966 Det koster 800-1000kr på salong. 80kr hvis du gjør det hjemme. Jeg gjør det hjemme. Kjøper brazilian hard wax på vita. Ja, det gjør vondt, men du blir glatt i 4-6 uker. Barbere har jeg ikke gjort på over 20 år 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #143 Del Skrevet 11. november 2024 Føler meg bedre uten hår på musa. Mer vel rett og slett. Får ingen plager av å barbere heller. Foretrukket glatt både singel og i forhold både med og uten barn, preferanser er ikke endret av den grunn. Heldigvis for meg foretrekker mannen det samme som meg, så det er ikke tema å skulle endre noe for han heller. Hadde hår høygravid siden jeg ikke fikk tilgang til å barbere selv og til første par måneder etter fødsel. Følte meg ikke vel med situasjonen i det hele tatt og opprydding startet så fort jeg turte etter at underlivet hadde fått gro et par måneder i fred først. Anonymkode: 38bcb...ebe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #144 Del Skrevet 11. november 2024 Irak skrev (6 minutter siden): De skriver som de har vett til...Ikke noe å bry seg med 😉. Synes ikke du er noe bedre når du kaller dem stygge da.... Uavhengig om det har med hår og gjøre eller ikke. Det er jo direkte usaklig det. Dobbelt moral er dobbelt så bra som ingen moral. Er det slik å forstå? Stygg oppførsel hos folk skaper stygge mennesker, så får du tolke det slik du vil. Og det å påpeke stygg oppførsel er helt legitimt her på kg. Jeg bryr meg ikke men har heller ikke noe problem å servere slike mennesker det samme de selv slenger ut av seg. Å kalle andre for plastdukker er slett ikke noe finere enn å kalle folk for ekkle uhygeniske ekte apekatt kvinner. Om det er den linjen mennesker som beholder håret ønsker å legge seg på så gjerne for meg men det blir jo gjerne litt for dumt igjen, eller? Respekt for valget deres om å ha hår blir iallefall forsvinnende liten om det var det som var målet deres. En får tåle det en skriver til andre. Anonymkode: 98bca...d70 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 11. november 2024 #145 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vil bare sende dere dette innlegget igjen. Altså, ikke bland kjønnshår og dårlig hygiene. Anonymkode: 6b7d5...274 Snarere tverr imot. Soppen vokser mye bedre når det er hårløst. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #146 Del Skrevet 11. november 2024 Synes det er ekkelt med hår nedentil og føler meg ustelt og usexy og "i overkant" om det makes sense. Så enten glattbarberer jeg eller får det vokset. Nå er jeg ikke ung lenger heller, jeg er 34 år og mor, så da er det ekstra viktig at jeg ikke forfaller.. Anonymkode: b518f...134 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #147 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Men kjønnshårene er ikke skittent slik mange tror. Er også vanlig å dusje hver dag eller annenhver dag, så påstanden din er helt idiotisk. Anonymkode: 6b7d5...274 Poenget var ordet naturlig. Det er like naturlig å barbere seg som det er å kjøre bil eller fjerne ørevoks. Ørevoks er også helt naturlig, men vi fjerner det, å fjerne ørevoks er en unaturlig handling vi mennesker gjør men ingen lever naturlig i dag. I så tilfelle lever du både svært uhygienisk og du lever ikke i det moderne samfunnet. Orden naturlig er altså totalt irrelevant i denne diskusjonen. Det er ikke mer unaturlig å barbere seg enn å pusse tennene. Det er bare noe hår fetisjene har konstruert som et godtatt argument for å ha hår istedenfor å bare si at de synes det er finere eller mer behagelig. Slik de som fjerner hår synes det er finere og mer behagelig. Både de som har hår eller ikke har hår har en normal hygiene, det er ikke det som er poenget. Poenget er at hvis du lever helt naturlig så vil du leve ganske uhygienisk (uten såpe, deodorant, bind/tamponger, tannkrem, tannkost, osv). Det er altså et argument som faller på steingrunn Anonymkode: 98bca...d70 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 11. november 2024 #148 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Stygg oppførsel hos folk skaper stygge mennesker, så får du tolke det slik du vil. Og det å påpeke stygg oppførsel er helt legitimt her på kg. Jeg bryr meg ikke men har heller ikke noe problem å servere slike mennesker det samme de selv slenger ut av seg. Å kalle andre for plastdukker er slett ikke noe finere enn å kalle folk for ekkle uhygeniske ekte apekatt kvinner. Om det er den linjen mennesker som beholder håret ønsker å legge seg på så gjerne for meg men det blir jo gjerne litt for dumt igjen, eller? Respekt for valget deres om å ha hår blir iallefall forsvinnende liten om det var det som var målet deres. En får tåle det en skriver til andre. Anonymkode: 98bca...d70 Plastdukker er ikke pent. Kan være enig i det. Må man synke ned på det nivået da? Skittkasting fører jo ingenting godt med seg tenker jeg, men for all del det kan være fristende av og til 😂. Skjønner frustrasjonen din for å si det sånn 😉. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #149 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Synes det er ekkelt med hår nedentil og føler meg ustelt og usexy og "i overkant" om det makes sense. Så enten glattbarberer jeg eller får det vokset. Nå er jeg ikke ung lenger heller, jeg er 34 år og mor, så da er det ekstra viktig at jeg ikke forfaller.. Anonymkode: b518f...134 Mener du at det er forfall å ha hår? Anonymkode: f92e3...445 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #150 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fordi eg svømmer i offentlig hall. Anonymkode: 1f1ec...64d Er det barberingsplikt i offentlige svømmehaller i Norge? 😮 Anonymkode: f2db0...a47 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 12. november 2024 #151 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fordi eg svømmer i offentlig hall. Anonymkode: 1f1ec...64d Men..hvorfor kan ikke bikinilinja være hårete der da ? 🤔 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #152 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (På 10.11.2024 den 12.38): Det er vel fordi flertallet føler seg bedre om de friserer litt Anonymkode: c0884...1a9 De "shaver" for å føle seg "fresh", vettu. Anonymkode: 5ef37...bed 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #153 Del Skrevet 12. november 2024 Trøndermann skrev (3 timer siden): Men..hvorfor kan ikke bikinilinja være hårete der da ? 🤔 The million dollar question. Anonymkode: 5ef37...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #154 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): De "shaver" for å føle seg "fresh", vettu. Anonymkode: 5ef37...bed Og hva er problemet ditt med det? Jeg tar også fotbad for å føle meg fresh, hva er det store problemet noen har med at andre mennesker barberer seg? Går det ut over deg på noen måter at noen barberer seg for å føle seg vel ned det? Lider du av den grunn? Anonymkode: 31416...526 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #155 Del Skrevet 12. november 2024 Trøndermann skrev (På 11.11.2024 den 7.52): Ser at mange av de som ikke fjerner alt håret nevner at de tar bikinilinja. Mulig jeg spør dumt her, men hvorfor beholder ikke flere håret der også ? Ikke noe galt i ei hårete bikinilinje vel ? "Bikinilinja" er vel for de fleste det kjønnshåret som vokser utenfor "trekanten", dvs. i lysken og nedover låra. Mange synes dette er greit å fjerne. Anonymkode: 7ddae...428 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #156 Del Skrevet 12. november 2024 Brunello skrev (15 timer siden): Snarere tverr imot. Soppen vokser mye bedre når det er hårløst. Eh, ja. Anonymkode: 6b7d5...274 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndermann Skrevet 12. november 2024 #157 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): "Bikinilinja" er vel for de fleste det kjønnshåret som vokser utenfor "trekanten", dvs. i lysken og nedover låra. Mange synes dette er greit å fjerne. Anonymkode: 7ddae...428 Ja, har jo skjønt at de aller fleste vil fjerne det. Kall meg gjerne dum..men forstår ikke hva som er " galt ", eller mer upraktisk med å beholde håret der om man trives med å ha hårvekst nedentil.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #158 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Og hva er problemet ditt med det? Jeg tar også fotbad for å føle meg fresh, hva er det store problemet noen har med at andre mennesker barberer seg? Går det ut over deg på noen måter at noen barberer seg for å føle seg vel ned det? Lider du av den grunn? Anonymkode: 31416...526 Ordbruken er problemet. Derfor i anførselstegn. Anonymkode: 5ef37...bed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #159 Del Skrevet 12. november 2024 Hvorfor er dette et så stort tema...? Hvorfor har noen menn skjegg og andre ikke? Hvorfor velger noen å ha kort hår i stedet for naturlig langt? Fordi vi er forskjellige. Jeg liker å ha en liten dott eller en stripe, hva andre gjør der nede driter jeg i. Å påstå at det er uhygienisk og ustelt å ha hår på skrittet er idiotisk, men du står fritt til å mislike det og velge å barbere. Anonymkode: c4dbb...b8e 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. november 2024 #160 Del Skrevet 12. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ordbruken er problemet. Derfor i anførselstegn. Anonymkode: 5ef37...bed Den eneste som har brukt ordlyden shaver og fresh her i denne tråden er vel deg. Vi andre som faktisk barberer oss sier vi gjør det fordi vi føler oss mer komfortabel med det. Så igjen jeg skjønner ikke latterliggjøringen din? Anonymkode: 31416...526 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå