Gå til innhold

Damer som ikke barberer musa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Ltt trimmet,  men bare utover bikinilinjen. Trenger ikke stusse lengden 🙂

Anonymkode: 31f6e...20d

Ikke feil det nei 😊 Og det er heller ikke helt ustussa, litt frittvoksende utafor bikinilinja er jo bare fristende !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Damer som ikke barberer musa, og har mye hårvekst synes vel ikke det er maskulint å være hårete de da...

Anonymkode: 037ae...b0e

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Damer som ikke barberer musa, og har mye hårvekst synes vel ikke det er maskulint å være hårete de da...

Hår gjør meg ikke maskulin. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Danielmix skrev (På 14.11.2024 den 16.15):

Jeg synes kort trimmet trekant eller stripe kan være sexyvog frekt..eller glatt..ikke busk..har hørt fra kvinner flest at busk ikke er foretrukket hos oss menn også..hva vil dere kvinner foretrekke at hi menn er stelt ned til?

Jeg liker ikke full busk på menn, men samboeren min vil ikke barbere seg nedentil så da har han full busk. 

Anonymkode: 7707b...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sam Fox skrev (På 5.11.2024 den 10.55):

Å kalle det "glufsa" vitner om lav mental alder. 

Jeg er helt naturlig. Full busk hele året. 

Så herlig ! Finnes ikke noe finere og mer sexy enn det 👌👌

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sam Fox skrev (24 minutter siden):

Hår gjør meg ikke maskulin. 

Ikke hvis du har bare en liten, søt dott nei men. Ikke alle er så heldig å være sånn liksom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 14.28):

Jeg dro engang fra en date når vi skulle "hygge" oss fordi hun ikke var glattbarbert. Det er ikke hennes feil, vi er bare rett og slett for ulike.

Anonymkode: 85ae4...c37

Da må det ha bært mer enn hårvekst som spilte inn?

Anonymkode: 31f6e...20d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi foretrekker glatt begge 2, og har hatt det slik siden tenårene. I en alder av +-50 gjør vi fortsatt det. Barna våre har naturligvis lagt merke til dette opp gjennom årene, men de har heldigvis tatt sine egne valg. Av våre 4 er det 50/50 på glatt og hår. 

Anonymkode: c4e9f...853

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har droppet glattbarbering. Gjør det en gang i blant for variasjon, men sjeldnere og sjeldnere. Jeg liker bedre å være kortklipt. Da slipper jeg inngrodde hår, røde utslett og at det klør. Ikke spesielt sexy noen av delene..! 

Anonymkode: 77c4a...26d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var begge glatte en periode og det var helt ok. Dasket og plasket godt under akten, men det blir jo et mye penere organ med naturlig hårvekst. Vi barberer kjønnslepper og kukskaftet slik at det er rent og pent, men ellers vokser det slik at det er 3-6mm.

Deilig å føre hånden ned oppunder skjørtet og kjenne en frisk fin busk og noen funktige kjønnslepper eller et glatt fint skaft i buksa. Da blir det kos på oss 😉🤗

De fleste menn og kvinner liker vel at det er hår på hode av partneren, selv det fra tid til annen kan være en pen skalle så er jo hår å foretrekke, velstelt da vel og merke.

par i femtiårene 

Anonymkode: 44def...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi var begge glatte en periode og det var helt ok. Dasket og plasket godt under akten, men det blir jo et mye penere organ med naturlig hårvekst. Vi barberer kjønnslepper og kukskaftet slik at det er rent og pent, men ellers vokser det slik at det er 3-6mm.

Deilig å føre hånden ned oppunder skjørtet og kjenne en frisk fin busk og noen funktige kjønnslepper eller et glatt fint skaft i buksa. Da blir det kos på oss 😉🤗

De fleste menn og kvinner liker vel at det er hår på hode av partneren, selv det fra tid til annen kan være en pen skalle så er jo hår å foretrekke, velstelt da vel og merke.

par i femtiårene 

Nå er det vel en viss forskjell på hodehår og kjønnshår, du må gjerne rette meg om jeg tar feil altså😊  Men sist jeg sjekket. Jeg foretrekker glattbarberte armhuler og kjønn og synes det er det fineste. 

Anonymkode: 31416...526

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Full dusk på meg. mannen elsker det. Føles naturlig og hygenisk. Syntes det er styrete og vanskelig å drive å frisere nedentil. Ser bare ut som en halvribbet høne når jeg tidligere har forsøkt. Ønsker heller ikke å opprettholde et slikt trimmeregime. For noe styr. 

Kjekt med ett beskyttende lag av hår når man blir tatt hardt. 

Anonymkode: d4837...133

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

par i femtiårene 

Som mange andre muligens, barberer mindre i såpass voksen alder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes denne tråden er ganske underholdende og skremmende på en gang😅 

Jeg tror at folk flest bryr seg svært lite om hva andre gjør når det kommer til hår eller ikke hår, men så er det noen som er veldig på barrikadene på begge sider. Og slik jeg oppfatter tråden, synes jeg ikke "full busk- gjengen" er mer ekstrem enn "glattbarbert-gjengen". 

Det er jo utsagn som "hår på glufsa er ekkelt", noen dro fra date når de så hun hadde hår, og sammenligning av kjønnshår og ørevoks..🤦Opp igjennom de siste tiårene har det vært konsensus på at "glatt er mest sexy/ hygienisk/ korrekt". Jeg følte tidligere et veldig press på å måtte barbere meg, fordi hår "var ekkelt". Har faktisk lest enn annen tråd her inne, med en kvinne som barberte alt hår på kroppen, og syntes det var skikkelig ekkelt i svømmehallen når hun så andre damer med hår. Hun kunne klare hår på armene på andre, men hår andre steder ble hun kvalm av.. Det er rimelig ekstremt, og heldigvis ikke normalen. 😅

Jeg synes det er en skikkelig uting at man skal legge seg opp i hva andre gjør. Men samtidig må man unngå det voldsomme krenkehysteriet. Å si glatt som en plastdukke er ikke å kalle noen enn plastdukke. Uheldig ordvalg, ja.  Men det er en beskrivelse, ikke noe annet. Men når da det blir tilsvar på at de som har hår ER stygge, ikke fordi de har hår, men fordi de oppfører seg stygt, den er enda mer uheldig i ordvalget.. Jeg tror nok personen mener "oppfører seg stygt", som også er en beskrivelse av oppførsel, men det blir skrevet som en beskrivelse av person. Er det ikke like greit å slutte med slikt på "begge sider"?

Og å sammenligne å ha hår med at "da må man omfavne alt som er naturlig, som ørevoks, svettelukt og bæsj i rumpehårene"🤦😂, jeg tror nok flesteparten i denne tråden klarer å ha en litt mer moden holdning enn at man begynner med slik argumentasjon😂 (Og ja, jeg forstår hva den personen prøver å si, men jeg føler han/hun har misforstått litt hva som menes med "naturlig" når det kommer til hårvekst. )

Selv har jeg full busk nå, har også i perioder vært frisert og helt glatt. Jeg liker best full busk fordi jeg synes det er styr med all hårfjerning, og at jeg synes jeg får mer nytelse av å ha hår. Jeg synes også det fort blir klamt i skrittet av å være glatt. Hadde jeg har en kjæreste som likte glatt eller frisert, hadde jeg imøtekommet han innimellom. Men helst vil jeg ha busk. 

Og så liker andre helst frisert eller glatt, og det er helt flott det også. 😊 Jeg ser ikke på det ene eller andre som mer rett, hygienisk eller noe annet.  Så lenge man har underlivet som man helst liker det, og ikke blir tvunget til noe, er jo det en privat sak det. 

(Og jeg liker best full busk på mannen, men hva han velger der, er opp til han)

Anonymkode: 7160a...58a

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg synes denne tråden er ganske underholdende og skremmende på en gang😅 

Jeg tror at folk flest bryr seg svært lite om hva andre gjør når det kommer til hår eller ikke hår, men så er det noen som er veldig på barrikadene på begge sider. Og slik jeg oppfatter tråden, synes jeg ikke "full busk- gjengen" er mer ekstrem enn "glattbarbert-gjengen". 

Det er jo utsagn som "hår på glufsa er ekkelt", noen dro fra date når de så hun hadde hår, og sammenligning av kjønnshår og ørevoks..🤦Opp igjennom de siste tiårene har det vært konsensus på at "glatt er mest sexy/ hygienisk/ korrekt". Jeg følte tidligere et veldig press på å måtte barbere meg, fordi hår "var ekkelt". Har faktisk lest enn annen tråd her inne, med en kvinne som barberte alt hår på kroppen, og syntes det var skikkelig ekkelt i svømmehallen når hun så andre damer med hår. Hun kunne klare hår på armene på andre, men hår andre steder ble hun kvalm av.. Det er rimelig ekstremt, og heldigvis ikke normalen. 😅

Jeg synes det er en skikkelig uting at man skal legge seg opp i hva andre gjør. Men samtidig må man unngå det voldsomme krenkehysteriet. Å si glatt som en plastdukke er ikke å kalle noen enn plastdukke. Uheldig ordvalg, ja.  Men det er en beskrivelse, ikke noe annet. Men når da det blir tilsvar på at de som har hår ER stygge, ikke fordi de har hår, men fordi de oppfører seg stygt, den er enda mer uheldig i ordvalget.. Jeg tror nok personen mener "oppfører seg stygt", som også er en beskrivelse av oppførsel, men det blir skrevet som en beskrivelse av person. Er det ikke like greit å slutte med slikt på "begge sider"?

Og å sammenligne å ha hår med at "da må man omfavne alt som er naturlig, som ørevoks, svettelukt og bæsj i rumpehårene"🤦😂, jeg tror nok flesteparten i denne tråden klarer å ha en litt mer moden holdning enn at man begynner med slik argumentasjon😂 (Og ja, jeg forstår hva den personen prøver å si, men jeg føler han/hun har misforstått litt hva som menes med "naturlig" når det kommer til hårvekst. )

Selv har jeg full busk nå, har også i perioder vært frisert og helt glatt. Jeg liker best full busk fordi jeg synes det er styr med all hårfjerning, og at jeg synes jeg får mer nytelse av å ha hår. Jeg synes også det fort blir klamt i skrittet av å være glatt. Hadde jeg har en kjæreste som likte glatt eller frisert, hadde jeg imøtekommet han innimellom. Men helst vil jeg ha busk. 

Og så liker andre helst frisert eller glatt, og det er helt flott det også. 😊 Jeg ser ikke på det ene eller andre som mer rett, hygienisk eller noe annet.  Så lenge man har underlivet som man helst liker det, og ikke blir tvunget til noe, er jo det en privat sak det. 

(Og jeg liker best full busk på mannen, men hva han velger der, er opp til han)

Anonymkode: 7160a...58a

Meget fornufig og godt skrevet, oppi alt her 👍

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Anny Nema skrev (På 5.11.2024 den 17.29):

Litt flaut egentlig å innrømme at en kvinne i min alder bryr seg om hva en mann synes. Men jeg foretrekker barbert ytre kjønnslepper og bikinilinjen, gjerne alt. Dessverre er det slitsomt og mindre pent med nupper og det vokser så fort ut igjen, allerede neste dag er det skjeggstubber. 

Grunnen til at jeg gidder barbere er først og fremst at kjæresten liker det glatt. Det sa han da vi ble sammen. Nå etter noen år sier han at det ikke spiller noen rolle, meeeen, tipper han fortsatt foretrekker det glatt ja. 

Barberer 3-4 ganger i mnd. 

Jeg sa det samme til kona i begynnelsen, så etter 3-4 år, så sa jeg at det ikke spiller noen rolle. Og det var ikke tull.  Og nå, foretrekker jeg at hun ikke barberer. 

Så mitt tips, er å tro typen din på dette. 

M40

Anonymkode: 6a97c...1e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 17.14):

Har hatt full busk i alle år, k33år.

Om jeg skal kle meg i bikini, pleier jeg ofte å trimme kantene, rett og slett fordi det ikke ser helt pent ut når det stikker ut. Men ellers er jeg helt tilfreds med valget mitt om å beholde den.

Jeg ønsket den bort når det begynte å vokse. Jeg var første man ut i klassen og det var flaut å ha hår. Men jeg vokst der fort av meg, og når alle de andre gjemte seg i garderoben så gikk jeg der uten problem. 

Anonymkode: 2195b...02c

Hadde inntrykk av at det var litt motsatt her. Stas å være utviklet og moden i forhold til de som var " seint ute ". Mens senere som voksen har det jo blitt til at det er dem med mye hår som prøver å gjemme det bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.11.2024 den 1.28):

I 2024 har vi såpe og dusj.

Hår trengs ikke.

Har selv aldri latt det gro ut, så for meg er det glatt all the way, alltid.

Anonymkode: 005a4...ff7

Hahhahaha. Trenger ikke hud heller du da? Siden du har såpe og dusj? Håret er der for en grunn, du kan vaske deg så mye du vil, men det vil ikke hjelpe på barriere forsvaret. Kun gjøre det verre- du vasker bort dine egne bakterier i samme slengen. 

Anonymkode: 91959...2ed

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hahhahaha. Trenger ikke hud heller du da? Siden du har såpe og dusj? Håret er der for en grunn, du kan vaske deg så mye du vil, men det vil ikke hjelpe på barriere forsvaret. Kun gjøre det verre- du vasker bort dine egne bakterier i samme slengen. 

Anonymkode: 91959...2ed

At folk ikke vet bedre i 2024 er faktisk litt skremmende. Er jo allmennkunnskap. 

Anonymkode: 6b7d5...274

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...