Gå til innhold

Damer som ikke barberer musa

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Men hvorfor skal en beskrive eller i det hele tatt ha en mening om hva andre kvinner velger å gjøre? Herrefred, ha hår, eller ikke, det er ingen grunn til å legge seg opp i hvordan andre kjønn ser ut for de som velger noe annet.

Anonymkode: b3728...4ab

Det spørsmålet må du rette til dem som gjør dette.

Anonymkode: 5ef37...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes kort trimmet trekant eller stripe kan være sexyvog frekt..eller glatt..ikke busk..har hørt fra kvinner flest at busk ikke er foretrukket hos oss menn også..hva vil dere kvinner foretrekke at hi menn er stelt ned til?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ingen har kalt noen plastdukker her. Det var kun en sammenligning for hvordan kjønnet så ut for den som skrev det.

Detfor blir det idiotisk å si at en er kalt en plastdukke.

Selv kaller jeg det "ribba høne". 

Anonymkode: 6b7d5...274

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke barbere/ bruke hårfjerning der nede. Huden min er så ømfintlig. Har prøvd i flere omganger opp gjennom årene. Huden blir nuppete, jeg får inngrodde hår og det som gjorde at det ble "kroken på døra" for dette prosjektet var at jeg begynte å få hudormer langs med kanten på de ytre kjønnsleppene. De kan klemmes ut, men da risikerer jeg å få åpne sår som blir infisert. 

Da blir det heller "busk" der nede, men trimmer både lengde og sidekanter. 

Anonymkode: 5cde2...04e

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Men hvorfor skal en beskrive eller i det hele tatt ha en mening om hva andre kvinner velger å gjøre? Herrefred, ha hår, eller ikke, det er ingen grunn til å legge seg opp i hvordan andre kjønn ser ut for de som velger noe annet.

Jeg synes det er fint å vite at det finnes menn som synes at hår er helt innafor. 

Endret av Lovise78
  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise78 skrev (19 minutter siden):

Jeg synes det er fint å vite at det finnes menn som synes at hår er helt innafor. 

Nå er det vel helst andre kvinner denne tråden er full av som mener mye om hvordan andre skal ha kjønnshåret sitt. Den fordømmelsen kan en fint spare seg, så usikker trenger en ikke være 

Anonymkode: 98bca...d70

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ubarbert dame. Nettopp blitt sammen med en kjekk mann. Typ, høy, trent og kjekk. Han brydde seg ikke om den jævla busken.

Anonymkode: b3b62...699

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"Glatte som plastdukker" er ikke å kalle noen plastdukker. Få det riktig og skru ned krenkenivået til normalt.

Jeg kan også si "hårete som apekatter/Labbetuss/ kanindotter/neandertalerne" og andre sjarmerende lignelser. Jeg sier jo ikke at noe er det. Det er jo selvfølgelig bare en sammenligning. Det må da være helt greit?

En blir lei av denne usikkerhet til de som velger å ha hår. Det er veldig få som sier at alle skal barbere seg, det er veldig mange som sier alle skal ha hår. Det er en harselering fra usikre kvinner og den er det kanskje på tide å ta et oppgjør med.

Anonymkode: 31416...526

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.11.2024 den 22.13):

Fordi andre ser det! Og det er tabu å gå rundt med synlige hår som kvinne. I tillegg til å ta bort det som stikker utenfor badedrakten, så  barberer jeg leggene også. Selv om jeg får tørr hud av det og ville ha fortetrukket å bruke tiden på noe annet. Kg f.eks. XD

Hvis det blir mote å la hår under armer, i bikinilinja, og på leggene gro (og da snakker jeg ikke om at kun noen få kjendiser gjør det), så er jeg den første til å slutte å fjerne håret. Trives best som hårete, men tør ikke fordi man blir sett ned på. 

Anonymkode: d8ba6...11f

Tror du virkelig at du hadde blitt sett ned på om du var synlig hårete altså ? Vet jo at jeg som liker hårete damer ikke er objektiv her. Men likevel, går folk og glaner i skrittet og under armene til andre, og tenker noe over hår el ikke der i f.eks svømmehall ?

Synd man ikke bare kan drite i mote osv, og gjøre som man føler for selv !

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lovise78 skrev (4 timer siden):

Det er meget innafor ! Og både fint og sexy !

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Selv kaller jeg det "ribba høne". 

Anonymkode: 6b7d5...274

Som om "behåret bever" er noe bedre?

Vi kan ikke kalle menn som bruker ord som flaggermusfitte osv for umodne gutter men samtidig som kvinne oppmuntre til den samme prepuberale oppførselen med å kalle våre medsøstre for barnslige kallenavn på deres kroppsdeler  fordi andre har en annen sveis på kjønnshåret enn seg selv.  Og sammenligne de med plastdukker, apekatter, bever eller hva det nå måtte være. Det er jo ikke rart at barn lærer seg å mobbe når det ikke skal noe mer til før det blir full krig av henholdsvis voksne kjæringer på kg. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå har jeg lest tråden på hele elleve sider (så langt), og fått meg en god latter!

Så mange sinnatagger samlet på ett sted! :)

Hva med bare å akseptere at folk gjør det som passer for dem, og så lenge de er hygieniske, så spiller det vel ingen rolle hva andre tar for valg?

Fin dag til alle, med og uten hår!

Anonymkode: 5b449...8e0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det har nok samlet seg opp noen reaksjoner på holdninger som «æææsj», «hår er ekkelt», «ingen mann som kan velge velger hår», «jeg kledde på meg igjen og gikk da jeg så at hun ikke var glatt», «jeg krever jo at hun steller seg», og min personlige favoritt, lest på kg, at det er «respektløst» mot mannen å ikke barbere seg.

Så overdriver man kanskje litt i motsatt retning fordi man blir så lei.

Jeg barberer meg faktisk fordi kjæresten foretrekker det. Men bare fordi han sier at det er mitt valg og at jeg er fin uansett.

Anonymkode: f92e3...445

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alt, bare de første to sidene. Jeg barerberer, fordi jeg synes det er finest på meg. Altså for min del. Jeg har ved et par anledninger latt det gro, men kjenner meg ikke igjen i beskrivelser av at håret stikker utenfor trusa eller at man må bruke badeshorts når man bader fremfor bikini?

(Forøvrig er vel «jenter 18-29 år» kvinner.)

Anonymkode: 056e5...fc6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kargo skrev (På 13.11.2024 den 16.51):

Helt vannvittig at akkurat dette temaet klarer å skape så mye og opphetet engasjement.  Finn på noe matnyttig å gjøre... tøm oppvaskmaskinen, brett klær, gjør vinterklart rundt huset. HVA SOM HELST 🥴

Det må jo bety at dette er noe som engasjerer, og betyr noe for folk da. Både de som liker mye av det, og de som hater det... Noe tabu er det vel også inne i bildet her for de som ikke fjerner hår.

Anonymkode: 037ae...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
OsloGutten123 skrev (På 5.11.2024 den 0.14):

Noen andre som støtter full busk i 2024?

Bush 2024!

Eller, full vekst er kanskje ikke favoritten. Gjerne pent trimmet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.11.2024 den 13.50):

De eneste som gjør det til noe big deal er de som ikke fjerne kroppshår

Det er jo løgn. 

Ingen blir hetset fordi de barberer seg. Derimot får kvinner som ikke gjør det så mye hets at mange av dem ikke har aktive kommentarfelt.

Videre ligger det en tråd her nå om en mor som vil presse som datter til å fjerne hår fordi hun mener det MÅ til..

Så nei, grunnen til at folk nå har begynt å si ifra ganske kraftig er motbøren som har vært mot dem som velger å ikke fjerne hår. 

Det å sammenligne hygienetiltak med annet, blir for dumt. Det blir som å si at fordi man velger økologisk, skal man ikke vaske seg på hendene etter å ha vært på do. Makes no sense..

Anonymkode: d4eb7...431

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jabx skrev (39 minutter siden):

Bush 2024!

Eller, full vekst er kanskje ikke favoritten. Gjerne pent trimmet.

Full bush både i 2024 og 2025 ! 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndermann skrev (48 minutter siden):

Full bush både i 2024 og 2025 ! 

Ltt trimmet,  men bare utover bikinilinjen. Trenger ikke stusse lengden 🙂

Anonymkode: 31f6e...20d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...