AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #1 Del Skrevet 5 timer siden Jeg er egentlig ikke spesielt forfengelig men er veldig opptatt av hudpleie, å føle meg ren, men jeg er ganske overvektig og også veldig stygg. Bruker sjeldent sminke. Jeg er rett og slett redd for at de som jobber på den kosmetiske salongen skal synes at jeg er stygg og ikke like å jobbe med meg. Kunne tenkt meg ansiktsbehandling og å få stelt føttene, aldri gjort det før. Massasje tror jeg at jeg venter med til jeg har gått ned i vekt. Syns for eksempel lakk på neglene er så fint, jeg har en jobb der jeg ikke kan lakke neglene på hendene men ingenting i veien for å stelle føttene. Noen som har råd til hvordan å tørre? Anonymkode: 5391c...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Du er verdt det. De har all slags kunder og er profesjonelle, så du trenger ikke være redd for noen ubehagelige kommentarer. Du er et verdifullt menneske som du er akkurat nå. Ikke la noen ta det fra deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå