Gå til innhold

lite sex

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_ane_*
Skrevet
:kose: Virkelig godt å vite at jeg er normal....Vi har hatt det sånn lenge vi og. Gift, har barn, jobb ++++ Men jeg føler i mitt forhold at det er jeg som er problemet, og det er en følelse som er vanslekig å bli kvitt. Han har mere lyst enn meg og jeg føler det som " mas" når han vil.. I itllegg er han mye borte og da blir det ikke så mye tid til den kosen ellers som jeg føler meg så avhengig av før jeg får lyst på sex. Er en god ide med kjappiser da, har tidvis prøvd det og det fungerer en stund. Kanskje vi ikke prøver godt nok noen av oss?? Er det noe håp da? Har ofte mye tvil jeg. Men den har jeg holdt langt inni meg foreløpig. :blomst: Takk for mange tips.. :ironi:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror på ingen måte at et forhold er ødelagt hvis man har lite sex og begge synes man har det bra sammen ellers. Før eller senere må man bare komme dit at man føler seg så trygge på hverandre at man ikke føler at man må ha sex ofte for å bevise at man har det bra.

Til utålmodig over her: Nå vet jo jeg ingenting om denne jenta, eller deres situasjon, men jeg kan jo prøve å gi deg noen pekepinner :) Jeg tror ikke at hun er verken mindre tiltrukket av deg eller er utro. P-piller (og p-sprøyter) kan gi redusert sexlyst (og gjør det vel i de fleste tilfeller slik jeg har forstått det). Andre ting kan også spille inn. Gutter har en av-på knapp, jenter har et helt kontrollpanel, der alle de rette knappene skal være slått på (og helst i riktig rekkefølge også :) ). Dersom hun feks føler seg stressa, sliten, trøtt, har mye å tenke på eller kanskje ikke føler at dere er så nære for tiden, er dette noe som for jenter ofte kan komme i veien for lysten. Ofte er det slik at gutter koser og viser nærhet FORDI de vil ha sex, trenger ofte jenter kos og nærhet FOR å ha sex. Altså, hvis hun merker at du vil være intim med henne bare for å ha sex, kan dette få henne til å trekke seg unna fordi hun kanskje føler at det er det eneste du vil. Vi damer er kompliserte ;) Hva med å prate om dette (det er det eneste som hjelper), og så kanskje du kunne gi henne oppmerksomhet med no strings attatched noen ganger (feks massasje, kosing på ryggen eller andre ting hun liker)

håper dere finner ut av det og at dere kan prate sammen om dette :)

Gjest utålmodig
Skrevet
:kose: Virkelig godt å vite at jeg er normal....Vi har hatt det sånn lenge vi og. Gift, har barn, jobb ++++ Men jeg føler i mitt forhold at det er jeg som er problemet, og det er en følelse som er vanslekig å bli kvitt. Han har mere lyst enn meg og jeg føler det som " mas" når han vil.. I itllegg er han mye borte og da blir det ikke så mye tid til den kosen ellers som jeg føler meg så avhengig av før jeg får lyst på sex. Er en god ide med kjappiser da, har tidvis prøvd det og det fungerer en stund. Kanskje vi ikke prøver godt nok noen av oss?? Er det noe håp da? Har ofte mye tvil jeg. Men den har jeg holdt langt inni meg foreløpig. :blomst: Takk for mange tips.. :ironi:

Ja, vi prater om det, men noen ganger føler jeg at det blir litt belastende å "plage" henne med å ta opp temaet. Nå har jeg faktisk funnet ut litt mer om henne som jeg ikke har tenkt på tidligere, tror hun har dårlig selvtillit til kroppen sin, og virker ikke som hun helt tør å slippe seg løs når vi har sex. snakket med henne om det i dag, og hun var ganske enig i det. fikk henne til å kle seg helt naken og vise meg hvilke kroppsdeler hun var misfornøyd med. Hun har det for seg at hun har appelsinhud på rompa, noe som ikke stemmer, men hun klemmer sammen huden og da kommer jo de naturlige fettklompene fram det gjør det jo på alle. Forklarte henne det, og kysset rompa hennes etterfulgt av noen kjærlige ord. Sånn holdt vi på med hele kroppen hennes.

Tror dere det er en bra metode å starte å bygge opp mer selvtillit for kroppen? om vi gjør sånt mer regelmessig?

Hun er jo trossalt en modell og flott som bare det, slank (hun føler hun har for mye fett på mage rompe osv). Tror kanskje dette komplexet gjenspeiler seg når vi har sex også helt ubevisst, slik at hun ikke får like stort utbytte som meg. Det tenker jeg først på nå etter flere år :redd:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...