AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Så jeg tar meg heller bryet og spør åpent her på kvinneguiden, jeg er en fyr på 32 år, og jeg liker å bli pegget. Men greien er det at jeg har kun nylig som voksen turt å omfavne seksualiteten min. Jeg skal ikke gre alt under en kam og spørre: hvor kan jeg møte jenter som liker det? Jeg lurer derimot på, hvis det er noen som leser dette, og som også liker det. Er det noen spesielle tips dere kan gi om ting som kan antyde at noen liker det? blir kanskje litt teit å spørre på den måten, er sikkert en million bedre måter jeg kunne formulert det jeg lurer på. Men kanskje det er en million forskjellige ting å svare?🤷🏻♂️ Jeg syntes hvertfall at tanken på å gå ut i dating livet igjen og prøve å finne en å være trygg på, er så skummel at jeg vil stille teite spørsmål for å bare få litt perspektiver. jeg anser meg selv som en ganske godt trent og pen mann, men jeg sliter med å vise den selvsikkerheten blant andre. Såååå, er det noen god måte å gå frem for å ta dette opp med kvinner på? Anonymkode: aa57e...129 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Du må bestemme deg for hva som er viktigst; en partner å dele livet med, eller pegging. Er pegging så viktig at dama kommer i andre rekke, ja da er det riktig å være åpen og rett fram om det nokså tidlig etter at du har møtt noen. Det er teit både for deg og for henne om det er et avgjørende kriterie ... men noe du avdekker lenge etter at dere har møttes og kanskje blitt sammen. Om du mest er interessert i en partner å dele livet med, så er helt vanlig møting og sjekking tingen. Du kan alltids ta opp pegging, men absolutt ikke i starten. Begynn med "vanlig" seksualitet og prat rundt det før de litt mer spesielle ønskene kommer fram. Du vil jo ikke skremme bort noen ved å være for brå. Du skal treffe klokkerent om du blærter ut "jeg ønsker at du knuller meg i rompa med en dildo" på første eller andre date liksom. Om det blir dere to, så er det naturlig å ta opp slike ting etterhvert. Ikke alt på en gang. Dere skal jo lære hverandres seksualitet og sammen finne ut hva som er godt og hva som ikke er deres greie. Det er ingen universell måte å ta opp slike ting på. Det avhenger helt av hvor gode dere er på å kunne snakke sammen om vanskelige eller intime ting. Noen par er veldig gode på det ... mange helt ok og en god del ganske ræva (no pun intended). Du må rett og slett sette deg ned og tenke litt igjennom hva som er viktigst i en ny partner. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKis Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Even Tuell skrev (16 minutter siden): Du må bestemme deg for hva som er viktigst; en partner å dele livet med, eller pegging. Er pegging så viktig at dama kommer i andre rekke, ja da er det riktig å være åpen og rett fram om det nokså tidlig etter at du har møtt noen. Det er teit både for deg og for henne om det er et avgjørende kriterie ... men noe du avdekker lenge etter at dere har møttes og kanskje blitt sammen. Om du mest er interessert i en partner å dele livet med, så er helt vanlig møting og sjekking tingen. Du kan alltids ta opp pegging, men absolutt ikke i starten. Begynn med "vanlig" seksualitet og prat rundt det før de litt mer spesielle ønskene kommer fram. Du vil jo ikke skremme bort noen ved å være for brå. Du skal treffe klokkerent om du blærter ut "jeg ønsker at du knuller meg i rompa med en dildo" på første eller andre date liksom. Om det blir dere to, så er det naturlig å ta opp slike ting etterhvert. Ikke alt på en gang. Dere skal jo lære hverandres seksualitet og sammen finne ut hva som er godt og hva som ikke er deres greie. Det er ingen universell måte å ta opp slike ting på. Det avhenger helt av hvor gode dere er på å kunne snakke sammen om vanskelige eller intime ting. Noen par er veldig gode på det ... mange helt ok og en god del ganske ræva (no pun intended). Du må rett og slett sette deg ned og tenke litt igjennom hva som er viktigst i en ny partner. Setter pris på svar! Det er jo litt det da, at jeg har funnet ut at det kommer til å være viktig for meg.. Det er jo ikke snakk om å sette jenten i andrerekke, det handler om å til best mulig grad unngå å la det gå for lang tid før det avklares. Som du sier vil jeg ikke pulle et spørsmål som det på de første datene, men er det ikke måter å lettere finne noen som liker sånt? jeg vet ikke om noe miljø for det akkurat, og tanken på utsette seg selv ofte er litt avskrekkende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden EnKis skrev (1 minutt siden): Setter pris på svar! Det er jo litt det da, at jeg har funnet ut at det kommer til å være viktig for meg.. Det er jo ikke snakk om å sette jenten i andrerekke, det handler om å til best mulig grad unngå å la det gå for lang tid før det avklares. Som du sier vil jeg ikke pulle et spørsmål som det på de første datene, men er det ikke måter å lettere finne noen som liker sånt? jeg vet ikke om noe miljø for det akkurat, og tanken på utsette seg selv ofte er litt avskrekkende. Om noe så er det å søke etter folk som er seksuelt åpne. Det er de som har størst sjanse for å ville prøve pegging og eventuelt også like det nok til å gjøre det flere ganger. Ulempen er om du er veldig fokusert på det seksuelle i en profil på et litt seriøst dating-sted så kan det bli "too much" for mange. Sånn egentlig er det bra at du er åpen og ærlig på at seksualitet er viktig for deg, men dessverre for deg er det så mange andre menn som ser på dating som et sted å finne noen å knulle. Hadde jeg vært en helt vanlig kvinne på en slik side ville jeg nok hoppet bukk over noen som dro fram sex i profilen. Det er rett og slett for mange røde flagg og dårlige opplevelser tidligere... enklere å bare droppe det og sveipe videre. I mitt hodet er ikke pegging "så sært" at du må lete på et fetish-forum for å finne matcher, men samtidig er det uvanlig nok til at de færreste har prøvd og kan si at de vil like det. Du må også regne med motstand fra det tradisjonelle kjønnsrolle-mønsteret, for selv om vi er mer frigjort seksuelt nå enn før ... så er fremdeles sånn at i de fleste forhold er han som har pikk, hun som har fitte, og sammen skal de sitte. Så om du insisterer på pegging kan du samtidig gå glipp av sjanser andre potensielle partnere som er supre på andre områder. Det er en litt catch-22 ... derrav spørsmålet mitt om hva som er viktigst. Satt litt på spissen, er det: Hun som deler interesser, holdinger og meninger. hun som du kan snakke i timesvis om alt og ingenting, hun du føler deg "hjemme med" allerede fra første stund ... men som mener at det er du som har pikken i forholdet og det er hun skal få den i seg. ... eller Hun som er kul og grei og helt ålreit. Dere har litt forskjellige holdninger og syn på livet, men det er ikke noe dramatisk i hverdagen. Dere klaffer derimot veldig godt seksuelt og hun utforsker gjerne sin egen og din seksualitet. Hun liker jo å bli tatt i lange drag ... ikke noe overraskende at du liker det også; det er jo tross alt sykt digg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnKis Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden Even Tuell skrev (2 minutter siden): Om noe så er det å søke etter folk som er seksuelt åpne. Det er de som har størst sjanse for å ville prøve pegging og eventuelt også like det nok til å gjøre det flere ganger. Ulempen er om du er veldig fokusert på det seksuelle i en profil på et litt seriøst dating-sted så kan det bli "too much" for mange. Sånn egentlig er det bra at du er åpen og ærlig på at seksualitet er viktig for deg, men dessverre for deg er det så mange andre menn som ser på dating som et sted å finne noen å knulle. Hadde jeg vært en helt vanlig kvinne på en slik side ville jeg nok hoppet bukk over noen som dro fram sex i profilen. Det er rett og slett for mange røde flagg og dårlige opplevelser tidligere... enklere å bare droppe det og sveipe videre. I mitt hodet er ikke pegging "så sært" at du må lete på et fetish-forum for å finne matcher, men samtidig er det uvanlig nok til at de færreste har prøvd og kan si at de vil like det. Du må også regne med motstand fra det tradisjonelle kjønnsrolle-mønsteret, for selv om vi er mer frigjort seksuelt nå enn før ... så er fremdeles sånn at i de fleste forhold er han som har pikk, hun som har fitte, og sammen skal de sitte. Så om du insisterer på pegging kan du samtidig gå glipp av sjanser andre potensielle partnere som er supre på andre områder. Det er en litt catch-22 ... derrav spørsmålet mitt om hva som er viktigst. Satt litt på spissen, er det: Hun som deler interesser, holdinger og meninger. hun som du kan snakke i timesvis om alt og ingenting, hun du føler deg "hjemme med" allerede fra første stund ... men som mener at det er du som har pikken i forholdet og det er hun skal få den i seg. ... eller Hun som er kul og grei og helt ålreit. Dere har litt forskjellige holdninger og syn på livet, men det er ikke noe dramatisk i hverdagen. Dere klaffer derimot veldig godt seksuelt og hun utforsker gjerne sin egen og din seksualitet. Hun liker jo å bli tatt i lange drag ... ikke noe overraskende at du liker det også; det er jo tross alt sykt digg. Det er jo helt sant det du sier om det tradisjonelle kjønnsrolle-mønsteret, samtidig er jo det stor endring i dynamikken samtidig. Flere bearbeider følelser nå til dags og er mere åpen med seg selv og andre, spesielt menn kanskje, noe som leder til fetishisme veldig ofte. Det er jo ganske klart at det bygger seg ofte mye på tidligere opplevelser og en blanding av det som gir trygghet og det en er vandt med. Uansett er jo ønsket å finne litt av begge scenarioer, Jeg er jo helt klart mere trukket mot eksempel 1, og betyr mere for meg å ha et sånt menneske i sitt liv må være utrolig flott og jeg vil jo ha det. På den andre side så tror jeg i dagens samfunn, med all eksponering av seksuelt ladet innhold, at det blir vanskelig om man ikke finner noen man har grei seksuell synergi med. Ellers tror jeg potensialet for å bli drevet mot noe spennende utenom forholdet er stor, om man ikke allerede er veldig åpen om ønsker, men samtidig vet jeg at det er unntaket, og ikke regelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #6 Del Skrevet 5 timer siden Fetlife. Var der jeg traff min. Anonymkode: 7875d...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå