AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden Ser det er endel tråder om gamle folk. Da lurer jeg på hva dere mener er gamle folk, å hva er alderen deres? Hvis dere tenker som Aurora Gude, så er man visst ferdig på denne jord i 60/ 70 årene, men det sier jo litt om IQ'en til de som har samme tankegang. Selv er jeg snart 60, men synes ikke det er riktig og omtale meg som gammel. Anonymkode: 2602d...70f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Haha, jeg lo godt av Aurora Gude da hun var med på farmen men alt det hun sa må jo ha vært kødd. Hun mente jo at han der kokken (glemt navnet i farten, sånn er det med gamle damer ) var 60-70 år om jeg husker rett og han var vel ca 50. Men ja, det er mye aldersshaming her inne. Jeg må bare le og riste på hodet av de som mener at 40-åringer er gamle og at kvinner født før 2000 er utgått på dato For det har jeg nemlig lest her inne. Hva man regner som gammelt øker i takt med ens egen alder, syns jeg. Jeg er 45 år og da jeg var 15 og foreldrene mine 45 og 50 syntes jeg de var eldgamle og farmor som da var 80 syntes jeg var helt utrolig gammel. Nå er pappa 80 og mamma 75 og selv om de er eldre mennesker ser jeg ikke på dem som veldig gamle. Bestemoren til venninna mi ble 107, det kan man vel kalle skikkelig gammel. 60 er jo de nye 40, sies det, så du er slettes ikke gammel, ts. Broren min fyller 60 om et par år og jeg erter han litt for det, men det er bare humoristisk ment. Vi har alltid hatt en humoristisk og tøysete tone oss i mellom. Han tøyser med det selv også. Pleier å kalle meg selv gammal dame også på tull, men jeg vet jo at jeg ikke er gammel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Aurora Gude er nok ikke den skarpeste kniven i skuffen - selv om hun synes å tro det selv 😂 Er enig i at når man er ganske ung, så er man gammel i en viss alder, Men etter trådene og svarene her på KG, så er ikke alle som stiller spørsmål om gamlinger akkurat tenåringer heller 😄 Anonymkode: 2602d...70f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Når eg var tenåring syns eg dei på 25 var gamle/tilårskommen...🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Ikke ta det så høytidelig. Gammel er man når man har passert 80-90. Det er heller ingen skam å være gammel/eldre. Jeg snakket med ei som er 84 år gammel tidligere i dag. Hun er sprek, lynende våken i hodet, og ser faktisk veldig bra ut. Kler seg pent, og møter venninner på kafe. Hun bor i sjette etasje, og går trappene opp til leiligheten sin hver dag. Mistenker at de som skriver at folk er utgamle når de har passert 40, er tenåringer som ikke vet bedre, de tenker at "mamma og pappa er 40, og de er kjempegamle". Ler av hele greia! Anonymkode: e21de...0f3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå