AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #1 Del Skrevet 7 timer siden La oss hjelpe hverandre 🙂 Anonymkode: 99f26...671 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #2 Del Skrevet 7 timer siden Si unnskyld for det du gjorde for å gjøre henne sint. Anonymkode: 5d417...e43 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #3 Del Skrevet 7 timer siden Kjem jo an på kvifor ho er sint då Anonymkode: 97b3e...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #4 Del Skrevet 7 timer siden Lytt mer en du snakker tilbake😁 Si at du forstår at hun er sinna. Hvis du er skyld i at hun er sint så kan du si unnskyld (uansett om du ikke nødvendigvis mener det) Gå bort til henne og hold rundt henne og si at du er glad i henne selv om hun er sint som en lemén. Ikke bry deg om at hun dytter deg unna. Hold rundt henne. Anonymkode: cfa30...c2a 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #5 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): La oss hjelpe hverandre 🙂 Anonymkode: 99f26...671 Hva har du gjort? Anonymkode: 98b57...41b 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #6 Del Skrevet 7 timer siden Si unnskyld. Anonymkode: b3f98...29b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #7 Del Skrevet 7 timer siden "Ro deg ned" "Ikke vær så hysterisk" "Har du mensen eller?" "Nå minner du meg om min galne eks" "Kanskje du burde ha en time out?" Anonymkode: 7d0a9...6b3 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #8 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Ro deg ned" "Ikke vær så hysterisk" "Har du mensen eller?" "Nå minner du meg om min galne eks" "Kanskje du burde ha en time out?" Anonymkode: 7d0a9...6b3 Jepp, disse funker. Neste råd er å slutte å være en idiot, så roer folk seg raskt uavhengig av kjønn. Anonymkode: 71894...b43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #9 Del Skrevet 7 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Si unnskyld for det du gjorde for å gjøre henne sint. Anonymkode: 5d417...e43 Kommer an på grunnen til h*n er sint. Ikke sikkert det er andre sin feil. Noen mennesker (uavhengig av kjønn) klandrer andre for sine følelser, noen er rett og slett manipulative. Anonymkode: bdb69...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabeltann Skrevet 7 timer siden #10 Del Skrevet 7 timer siden Legg et pledd over skuldrene hennes, smil og si «sånn, nå er du super-sint», og gi henne et kyss på nesen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #11 Del Skrevet 7 timer siden Alle forsøk på å «roe meg ned» gjør meg mer sint. Hold avstand er det beste rådet herfra. Unnskyld kan du vente med så jeg er sikker på at det er oppriktig, og ikke sies kun for husfredens skyld. Anonymkode: 46136...7f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
engelfjeset Skrevet 7 timer siden #12 Del Skrevet 7 timer siden Kast sjokolade og bankkortet ditt på henne 😅 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7 timer siden #13 Del Skrevet 7 timer siden Spørs grunn. er jeg ekstremt opprørt så er jeg ute og vil ha fred. Maks en melding men krangel eller dumskap fra deg, så hjelper det at du ser hvor dumt dette var og at du ser det selv(og mener det) og selvsagt si unnskyld. om bli venner igjen sex er aktuelt så bør ikke du ta initiativet , vi hater at dere utnytter oss når vi er sårbare ( misforstå rett «utnytte» Anonymkode: 9d193...43c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #14 Del Skrevet 5 timer siden Snabeltann skrev (1 time siden): Legg et pledd over skuldrene hennes, smil og si «sånn, nå er du super-sint», og gi henne et kyss på nesen. Herreguud, dette... sååå søtt😂😂 jeg sinte kvinne hadde garantert fått smilet fram🥰 selv om jeg er pittelitt sint ennå... Anonymkode: cfa30...c2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #15 Del Skrevet 5 timer siden Si at hun må slutte å være en sånn surpomp. Anonymkode: 62214...71b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #16 Del Skrevet 5 timer siden Si at hun er hysterisk. At alt er hennes feil. Og dask henne lett på rumpa og me henne roe ned. Anonymkode: e49f2...bfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #17 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): "Har du mensen eller?" Denne funker alltid. Anonymkode: 62214...71b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #18 Del Skrevet 5 timer siden "Herregud, ikke vær så barnslig, da!" Fungerer hver gang. Anonymkode: 68ddc...be4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 5 timer siden #19 Del Skrevet 5 timer siden Gå på soverommet, kom ut når du har blitt blid igjen. Ta deg en røyk! Her, en sjokolade! Har brukt alle de der med suksess. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #20 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): La oss hjelpe hverandre 🙂 Anonymkode: 99f26...671 Det er ikke ditt ansvar å regulere følelsene til voksne mennesker. Har en kvinne valgt å bli sint? Ja, så evner hun roe seg ned igjen. Hun er en voksen, ikke et barn. Hun skal ikke «roes ned», det skal kun og kun bare mindreårige barn og voksne med diagnoser som juridisk gjør at de tilsvarer mindreårige barn. Er hun sint på deg etter å ha faktasjekket egne følelser? Ok. Da er nok det velfortjent. Men, igjen: hun roer ned seg selv. Det er ikke din oppgave. Om hun velger eller ikke velger å fortsette relasjonen til deg? Også hennes valg. Begge deler er greie valg. Føler en kvinne (eller mann) at det er andres ansvar å regulere deres følelser? Da tar de feil, og må realitetsorienteres på det en gang de er rolige og mentalt stabile. Men de må aldri roes ned. De er ikke barn. Anonymkode: 89e3c...5d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå