AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Del Skrevet 4. november Har datet en mann i 4-5 mnd. vi har det veldig bra sammen. men.. jeg hører så sjeldent fra han! Han sier han er litt dårlig på meldinger - og det blir jeg usikker av. Han sier at han er glad i meg, men det kan gå 1-2-3 dager uten kontakt når vi er fra hverandre. Er det «vanlig»? har tatt det opp.. han svarer alltid med en gang hvis jeg sender melding først og vil alltid treffes. Anonymkode: ca2da...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Del Skrevet 4. november Du forventer å høre noe fra ham hver dag? Huff noe påtrengende. Anonymkode: 9980f...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 4. november #3 Del Skrevet 4. november Jeg blir litt stressa når jeg ikke har hørt fra ham på litt. Han er veldig viktig og opptatt, men jeg vil gjerne har "proof of life" en gang om dagen. Men det skjer ikke alltid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Del Skrevet 4. november Jeg faller helt av hvis en mann er så lite interessert. Har han ikke noen sekunder å avse til en melding, så får han finne noen andre. Alt dør uten litt næring. Anonymkode: 24fdb...0b8 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Del Skrevet 4. november Velg å stol på han! Det kan bli bra Anonymkode: eb1ff...43a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 4. november #6 Del Skrevet 4. november Jeg hadde tolket det som om han ikke var interessert, særlig når kontakten er laber allerede fra start. Det hadde ikke passet meg og mine forventninger hvert fall. Det koster ham maks fem sekund å skrive "God morgen. Håper du får en fin dag" eller noe sånt. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du forventer å høre noe fra ham hver dag? Huff noe påtrengende. Anonymkode: 9980f...507 Synes ikke det er rart. Etter 4-5 mnd har man kontakt hver dag hvis det er seriøst. Anonymkode: 88d73...519 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #8 Del Skrevet 4. november Overtenker blir vel feil å si... Men kanskje dere har forskjellige behov, og er det noe du er ok med (virker kanskje ikke helt sånn, i og med det gjør det usikker)? Kjæresten min og jeg har vært sammen i 2.5 år og sender melding både hver morgen og kveld. Begge har behov for dette. Noen syns sikkert det er rart. Jeg syns det er rart å ikke gjøre det. Each to their own. Det er viktig å erkjenne egne behov og hva man syns er greit å endre, og hva man ikke syns er greit. Anonymkode: a4b20...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg faller helt av hvis en mann er så lite interessert. Har han ikke noen sekunder å avse til en melding, så får han finne noen andre. Alt dør uten litt næring. Anonymkode: 24fdb...0b8 Enig! Anonymkode: 10211...43b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Del Skrevet 4. november PusheenPusheen skrev (41 minutter siden): Jeg hadde tolket det som om han ikke var interessert, særlig når kontakten er laber allerede fra start. Det hadde ikke passet meg og mine forventninger hvert fall. Det koster ham maks fem sekund å skrive "God morgen. Håper du får en fin dag" eller noe sånt. Ja, det er jo det jeg lurer på innerst inne. Men så har det på en måte vært sånn fra start. Det er ingen endring - bare konsistent dårlig på å checke inn. men han svarer alltid hvis jeg sender en melding først og han sender jo en koselig melding iblant. Og vi har det veldig fint sammen når vi først er sammen. Så ja, jeg har tenkt at vi kanskje bare er litt forskjellige på det punktet, men noe i meg gjør meg litt usikker likevel. Anonymkode: ca2da...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #11 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Du forventer å høre noe fra ham hver dag? Huff noe påtrengende. Anonymkode: 9980f...507 Ja.. jeg vil gjerne høre fra han 🥹 jeg er jo sånn selv at jeg liker å sende en melding hvis jeg tenker på han, men måtte her begrense meg litt fordi føler det blir litt «mye» fra min side. Anonymkode: ca2da...e32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 4. november #12 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, det er jo det jeg lurer på innerst inne. Men så har det på en måte vært sånn fra start. Det er ingen endring - bare konsistent dårlig på å checke inn. men han svarer alltid hvis jeg sender en melding først og han sender jo en koselig melding iblant. Og vi har det veldig fint sammen når vi først er sammen. Så ja, jeg har tenkt at vi kanskje bare er litt forskjellige på det punktet, men noe i meg gjør meg litt usikker likevel. Anonymkode: ca2da...e32 Har du sagt at du synes det er ubehagelig å ikke høre fra ham på flere dager? Da jeg og min samboer først startet ilag, var han også drit dårlig på meldinger. Men han visste at det betydde noe for meg å høre fra ham hver dag, så han gjorde en innsats likevel. Det bør jo ikke gå dagesvis før han gir livstegn fra seg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 4. november #13 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja.. jeg vil gjerne høre fra han 🥹 jeg er jo sånn selv at jeg liker å sende en melding hvis jeg tenker på han, men måtte her begrense meg litt fordi føler det blir litt «mye» fra min side. Anonymkode: ca2da...e32 Hvis du må begrense deg, så kan han gi litt, han også. En melding pr dag, det klarer han. Det skal gå begge veier, det der. Finn et kompromiss som funker for begge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #14 Del Skrevet 4. november Min erfaring er at menn som lar det går flere dager mellom hver melding i en tidlig dateperiode, de er ikke interesserte nok, eller de er altfor ulik meg til at det fungerer. Jeg tar det som en selvfølge at man legger mer innsats i det å bli kjent med den andre. Kontakt på melding med flere dagers mellomrom, hvor den andre knapt tar initiativ selv, det hadde jeg sett på som en som kun var ute etter vennskap og/eller sex. Hva gjør han for å bli godt kjent med deg? Viser han at han er oppriktig og positivt nysgjerrig på deg og ditt liv, dine tanker og dine behov? Å bare si at han er litt dårlig på å sende meldinger, det tenker jeg blir for tafatt. Da får han heller ringe eller møte deg, da, om han ikke greier å opprettholde kontakt pr. meldinger. Det er forøvrig ikke dumt å heller snakke sammen og møtes... Ulike personer har ulike behov, og min erfaring er at det er lurt å finne en som har noenlunde samme behov for kontakt og kommunikasjon som en selv. Det blir færre misforståelser og færre unødvendige frustrasjoner på den måten. Snakk med ham, vær tydelig at når han velger å ikke ta kontakt med deg, så blir det veldig ensidig, og at du har behov for at dere begge to jevnt over tar initiativ, fordi det er noe du trenger for å føle deg sett. Spør ham også hvordan han hadde følt dette gikk hvis du nesten aldri tok kontakt med ham først? Snakk med ham, se om dere kan løse det. Anonymkode: 7cac5...4e6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #15 Del Skrevet 4. november Nei; du overtenker ikke. Etter 5 mnd med dating er det naturlig å ha kontakt hver dag. Syntes egentlig 5 mnd er nok til at man er over datingfasen og er kjærester. Anonymkode: 38501...5f8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 4. november #16 Del Skrevet 4. november (endret) Mulig han er interessert og bare "er sånn" med tanke på lav kontakt, som jeg for øvrig finner merkelig hvis man er interessert. Men greia er jo at DU ikke "er sånn", og har mer grunnleggende behov for kontakt. Ergo høres dette ikke liv laga ut, med mindre dere tilpasser dere bedre. Jeg for min del vet ikke om jeg kunne vært sammen med en kvinne som ikke fulgte opp forholdet på sitt vis. Til syvende og sist har begge et ansvar for å holde ting varmt, uansett hvordan man er. Endret 4. november av Bombasi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 4. november #17 Del Skrevet 4. november Test ut hvor lang tid det går før han tar kontakt av seg selv da? Eller prat med ham om det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #18 Del Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (18 timer siden): Nei; du overtenker ikke. Etter 5 mnd med dating er det naturlig å ha kontakt hver dag. Syntes egentlig 5 mnd er nok til at man er over datingfasen og er kjærester. Anonymkode: 38501...5f8 Hver dag? Som i resten av livet om man holder sammen? Da er vi forskjellige, jeg ville følt det var klaustrofobisk eller kontrollerende. Anonymkode: 9980f...507 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 6. november #19 Del Skrevet 6. november Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg