Gå til innhold

Gamle folk, går dere på kino, ser dere i det hele tatt på film?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 42 og ser fortsatt masse film. Går på kino av og til også. Merker ikke at det er noen utfordringer med å se på film akkurat. Ser nok mer på tv-serier enn film, men det er fordi det lages flere interessante serier enn filmer.

Eneste er vel at jeg er veldig mye mer kresen nå enn tidligere.

Anonymkode: 0b509...13c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er 50 år. Hvis jeg går på kino, og det er lenge siden, føler jeg litt av det du beskriver. I perioder jeg går mye på kino, reagerer jeg ikke på noe. 

Anonymkode: 6fecb...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 48 og på kino tre-fire ganger i året. Jeg bor, og er alltid alene, så noen ganger er det kjekt å se film i et rom fullt av folk - forutsatt at de også er der for filmen sin del, og ikke for å snakke med sidemannen.... Det eneste som er utfordrende for min del er at filmene jeg er mest interessert i vanligvis går ganske sent på kvelden, og med få busser på den tiden kommer jeg hjem mye senere enn jeg er komfortabel med de senere årene. 😴

Anonymkode: f88bd...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er passert 60, og går på kino iallfall en gang i måneden. Går med mann, venner, barn og moren min, av og til alene. Jeg ser lite på film hjemme, synes det er vanskelig å konsentrere meg om film med så mye forstyrrelse i rommet, så foretrekker mørke kinosaler.

Anonymkode: 0d069...560

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...