Etk Skrevet 4. november #21 Del Skrevet 4. november 49 her og streamer filmer flere ganger i uka, siste jeg så var Longlegs og Twisters! Liker å gå på kino, men det blir ikke så ofte nå som filmene så fort kommer på streaming 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #22 Del Skrevet 4. november Er 36 og går på kino en gang annenhvert år med mor og far og søsken. Typisk Nr. 24. Ingen av oss i noen aldre går ellers. 150kr for kino og 140 kr for buss gjør det for dyrt til at det er verdt det. Anonymkode: 8a28c...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #23 Del Skrevet 4. november Kålrota skrev (30 minutter siden): Eldre folk. AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Er snart 40 gamle folk? Anonymkode: 6cea1...68c AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Man er ikke gammel når man er 40 år. Anonymkode: c80d4...83c TS spør hvordan det er for de som er eldre enn henne, siden hun strever allerede nå. Var ikke så vanskelig å forstå. Anonymkode: 17a87...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #24 Del Skrevet 4. november Ja, jeg går ofte på kino. Er 58 år. Går ofte sammen med venner som er eldre enn meg. Anonymkode: b8fd4...cb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #25 Del Skrevet 4. november Er 55 år og ser film overalt. Null problem. Anonymkode: 4b465...50d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elline Skrevet 4. november #26 Del Skrevet 4. november Jeg jobbet på kinoen før, mange gikk på senior kino visningene 😊 (Færre på baby kino forresten) Kanskje flere eldre går på kino fordi de har mer tid som pensjonister? Men prisene er jo syke nå. Tror ikke så mange går så ofte som de har lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroline.s Skrevet 4. november #27 Del Skrevet 4. november Jeg er 32 år og er om ikke veldig mange år innenfor målgruppen «gammel», tydeligvis 😅 Ser ikke så mye film hjemme, med mindre det er en veldig fengende, morsom eller spennende film.. mister litt lett fokus, men liker en kino en gang i blant. Må bare benytte sjansen mens mens jeg ennå er ung, forstår jeg… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #28 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg er snart 40, og syns det å se på film kan være stress . Øynene blir slitne, jeg er trøtt, og klarer ikke å følge med de godt som før. Tror hørselen er verre og. Jeg som likte så godt å se på film, elsket følelser og hedninger på skjermen. Nå er det bare et kaos for meg . Kan ikke skjønne hvordan dere som er eldre klarer dette Anonymkode: 3a634...cb3 Du er jo tydeligvis ikke frisk. Sist jeg var på kino, så vi "Terrifier", etter en god middag ute med venninner. Dette er nok bare en bitter mann bak tastaturet som prøver å aldersshame kvinner. Anonymkode: d74c8...ea0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #29 Del Skrevet 4. november Jeg er over seksti, går veldig gjerne på kino. Lettere å konsentrere seg i en kinosal enn hjemme i stua med mobilen innen rekkevidde… Det høres egentlig ut som du feiler noe. Legetime neste? Anonymkode: c7530...c9d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #30 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Gamle folk,gamle folk! Jeg er så inderlig lei av hetsingen av folk som har nådd en viss alder.Virker som det er bare barneræver som sitter her lirer all slags dumheter av seg.Jeg har vært her på KG i ca.15 år.Det var ikke slik fokus på alder før. Anonymkode: 0dcff...199 Dette er ikke hets 😂 Anonymkode: fa28f...0de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #31 Del Skrevet 4. november Du høres jo ut som en 80 åring. Anonymkode: 60f76...37b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #32 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Du høres jo ut som en 80 åring. Anonymkode: 60f76...37b Om ts er en kvinne, så høres det ut som om hun er kommet i overgangsalder. Helt vanlige plager for de mellom 35 og 55. Anonymkode: 6db21...cec 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #33 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Jeg er snart 40, og syns det å se på film kan være stress . Øynene blir slitne, jeg er trøtt, og klarer ikke å følge med de godt som før. Tror hørselen er verre og. Jeg som likte så godt å se på film, elsket følelser og hedninger på skjermen. Nå er det bare et kaos for meg . Kan ikke skjønne hvordan dere som er eldre klarer dette Anonymkode: 3a634...cb3 Er unge folk som ikke ser film og står over kino Anonymkode: 0cef9...cfd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 4. november #34 Del Skrevet 4. november Er 45 år, går på kino av og til. 2-3 ganger i året, kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #35 Del Skrevet 4. november For meg i 40-årene med tenåring i hus, er film for kort. Jeg ser serier fra mitt varme hjem med kort vei til toalett og kjøleskapet😅 Anonymkode: fee07...cad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #36 Del Skrevet 4. november Går på kino sånn hvert annet år eller så - er femtisju - så Quisling-filmen nettopp. Mye gamle folk der. Tipper godt under 20 prosent av stolene var opptatt - så god plass. Satt en gamling bak meg og smattet halve filmen - mest mot slutten. Utrolig irriterende. Ellers ble jeg sjokkert over at filmen starta først lenge etter oppsatt tid - femten minutte reklame... Anonymkode: 51e99...e77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #37 Del Skrevet 4. november Jeg er nok gammel for ts med mine snart seksti år. Hender jeg går på kino, men foretrekker å se film hjemme. Er ikke så opptatt av at filmer må ses når de kommer ut, det går fint å vente litt. Foretrekker faktisk å vente noen måneder for så å se dem i min egen komfortable sofa. Jeg ser mye film med kjæresten, og en stor fordel med å se dem hjemme er at vi kan spise og drikke hva vi vil mens vi ser, vi slipper reklame før den starter, vi kan sette filmen på pause om noen ringer oss eller vi må på do, og så kan vi diskutere filmen høylytt underveis. Og ikke minst slipper jeg den løken foran meg i kinosalen som ødelegger hele opplevelsen med å sitte der med den høytlysende mobilen i min synsvinkel. Anonymkode: 6498e...18c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november #38 Del Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ellers ble jeg sjokkert over at filmen starta først lenge etter oppsatt tid - femten minutte reklame... Anonymkode: 51e99...e77 Sånn har det vært siden jeg begynte å gå på kino på 70-tallet. Men likevel klarer folk å komme både 10 og 15 minutter inn i filmen. Lyser folk i ansiktet med mobilen og spør høylytt hvilken plass er dette osv. Så det er først og fremst den manglende folkeskikken som er årsaken til at jeg går mindre på kino enn før. Anonymkode: 17a87...d14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 5. november #39 Del Skrevet 5. november Vet ikke hva du tenker på er eldre, men jeg er 60 og er masse på kino. Har ikke merket noe problem verken med hørsel eller syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. november #40 Del Skrevet 5. november Er 53. Går på kino noen ganger i året, men sliter med at lyden er altfor høy. Har forsøkt å spørre om det er mulig å dempe lyden litt, men får bare til svar at den er innenfor grensa. Har ingen strømmetjenester hjemme, og mannen har ikke tålmodighet til å se film (har bare en tv, og den er hans…). Litt av problemet hans tror jeg er at han ikke leser fort nok til å få med seg undertekster (mulig dysleksi), og ikke forstår nok engelsk til å klare seg uten teksten. Anonymkode: 40f6c...893 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå