Gå til innhold

Blir du enda kåt av mannen etter 10-20 år?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjenner at det nå er vanskelig å bli kåt på han

Prøver alt jeg kan, tenke på andre tint, være i øyeblikket - men å kline med han gir meg absolutt ingenting. Null. Nada. Kunne like gjerne klint med en vegg...

Uff.

Anonymkode: 4b265...8a9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lysten går i bøllgedaler her. I perioder er vi veldig PÅ, men så daler det litt. Det jeg merker meg er at gode samtaler, flørt og generelt kos gjør oss mer på. Altså lysten på sex og nærhet øker når vi er god på kommunisering.  

Endret av Lofilteret
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lofilteret skrev (1 time siden):

Lysten går i bøllgedaler her. I perioder er vi veldig PÅ, men så daler det litt. Det jeg merker meg er at gode samtaler, flørt og generelt kos gjør oss mer på. Altså lysten på sex og nærhet øker når vi er god på kommunisering.  

Ja jeg er helt enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men vi kliner ikke så mye. Begge to har kronisk tett nese. 😂 Mye annet deilig å gjøre med hverandre. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kjenner at det nå er vanskelig å bli kåt på han

Prøver alt jeg kan, tenke på andre tint, være i øyeblikket - men å kline med han gir meg absolutt ingenting. Null. Nada. Kunne like gjerne klint med en vegg...

Uff.

Sliter med det samme. De få gangene jeg er kåt så er det ikke pga ham, men har sex med ham med lyset av så kan jeg forestille meg at det er noen andre. Dersom han tar initiativ til noe så stivner jeg til og får en slags overgrepsfølelse. Huff, tungt å ha det slik..

Anonymkode: 2373e...e9c

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja vi får bedre sexliv for hvert år som går og syns enda han er døds deilig. Klart han ikke ser helt lik ut som da vi ble sammen men det gjør jo ikke jeg heller. Men likevel, ingen er så kjekk som han syns jeg.

Anonymkode: ac0ed...468

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Sliter med det samme. De få gangene jeg er kåt så er det ikke pga ham, men har sex med ham med lyset av så kan jeg forestille meg at det er noen andre

Fælt å si det, men da fantaserer jeg om en av kompisene til sønnen.   

Anonymkode: fcede...e9e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han er utrolig deilig, selv om det ikke hadde skadet om han hadde mistet 10 kilo. 

Siden jeg selv kan fint miste 6 kg selg, kan jeg vel ikke klage ;) 

(19 år sammen)

Anonymkode: a95d1...6f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter 10år sammen er det så mye som 47% av kvinner som ikke lengre tenner på mannen sin. Det er helt naturlig. 

Anonymkode: e86fb...cb7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men har tar godt vare på seg selv. Prioriterer kropp og helse selvom han har en krevende lederstilling. Kjenner meg veldig heldig (og ja jeg tar godt vare på meg selv også 🙄).

Anonymkode: 16aa2...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok litt opp og ned, og er mer i perioder, men vi har jevnlig sex. Føler aldri avsky eller noe sånt som du beskriver. Han har også vært nøye med seg selv, kler seg fortsatt fint og opprettholder fysisk aktivitetsnivå. Synes han generelt er veldig hot og jeg har veldig ofte lyst på ham og sier han er kjekk. Vi har vært sammen i nesten 20 år.

Det må jo jobbes litt for etter så mange år da. Vi må ta oss tid til forholdet. Spise og hygge oss sammen, være flinke til å ta på hverandre og vise at vi setter pris på hverandre. Kjærtegne hverandre hver dag. Gjør han slike ting med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Sliter med det samme. De få gangene jeg er kåt så er det ikke pga ham, men har sex med ham med lyset av så kan jeg forestille meg at det er noen andre. Dersom han tar initiativ til noe så stivner jeg til og får en slags overgrepsfølelse. Huff, tungt å ha det slik..

Jeg har det ofte helt likt og gremmes over hvor mye jeg avviser han 😔

Anonymkode: a1574...828

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jeg absolutt, etter snart 18 år sammen. Mulig det hjelper på at vi ikke har barn?

Anonymkode: 8b9c8...869

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det er akkurat sånn her også! Utrolig ubehagelig, og ekkel følelse.

TS

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har det ofte helt likt og gremmes over hvor mye jeg avviser han 😔

Anonymkode: a1574...828

JA det er samme her. :(
TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei dessverre, han har forfalt og synes han er direkte vemmelig nå som han mister håret. Synes menn raskt blir stygge å se på når de mister håret. Synes generelt menn eldes dårligere enn kvinner, utenom de få som beholder en fyldig hårmanke! Altså synes til og med tynning i fronten er lite pent. Er ikke veldig mange av mennene til venninner som jeg synes er noe særlig å se på heller akkurat.

Anonymkode: 9b349...3ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lite lyst, men det går mer på att jeg synes egen kroppe har forfalt, og jeg gremmes over det. Hadde aldri i livet hatt sex med noen som helst, 

Litt synd, men slik er det. Han har jo blitt eldre han også, men jeg tenker ikke så vondt om ham, som jeg gjør om meg selv

Anonymkode: 1eb9d...1f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...