AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Skrevet 4. november 2024 Kan jeg få kontantstøtte selvom vi har fått tilbud om barnehageplass? Altså hvis jeg takker nei? Og eventuelt hvor lenge? Kan man få kontantstøtte samtidig som man får foreldrepenger/eller pleiepenger? Det høres så rart ut. Prøver å lese på nav men får ikke helt svarene jeg leter etter. Anonymkode: 4a506...564
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Skrevet 4. november 2024 Det står jo veldig greit forklart her.. https://www.nav.no/ikke-barnehageplass#innholdsseksjon Anonymkode: a3c23...f00 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Skrevet 4. november 2024 Du får kontantstøtte om du takker nei til barnehageplass ja. Det har jeg gjort selv. Du får det fra måneden barnet fyller 13 mnd, og til og med måneden barnet blir 19 mnd. Kontantstøtte påvirkes ikke av foreldrepenger eller utbetalinger fra nav. Slik har jeg forstått denne informasjonen i hvertfall, så får noen korrigere meg om noe her ikke stemmer. Anonymkode: 90a79...0c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå