AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Skrevet 4. november 2024 Har begynt å få problemer med knærne og innser at jeg trenger noen gode sko, med god demping. Er det noen fysioterapeuter her, som kan anbefale slike gode sko (skomerke)? Må være sko som tåler allslags vær og de må være vanntette. På forhånd tusen takk! Anonymkode: f7b74...76e
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Skrevet 4. november 2024 Hoka eller Asics gore tex sko Anonymkode: 72ce1...711
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Skrevet 4. november 2024 Jeg får vondt i knærne av sko med for mye demping. Ville testet nøye før du evt kjøper. Hoka blir for mye demping for mine ben. Anonymkode: 18a19...30c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Skrevet 4. november 2024 Joya. Ikke pene, men veldig gode. Anonymkode: 4a8e9...a9f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Skrevet 4. november 2024 Stabilitetstrening, styrketrening OG daglige tøyninger av sete- og lårmuskler (fremside, innside, bakside) og lyske. Da blir sko mindre viktig! Det vil dessuten være umulig å anbefale andre sko, uten å vite noe om hvordan foten er og hvilket behov dine føtter har, hvilket underlag de skal brukes på og hvilken aktivitet du trenger dem til. (God demping kan slå begge veier, spesielt hvis det er ubalanser eller svakhet i nevnte muskulatur og svak stabiliseringsmuskulatur. God demping gjør også en sko mer instabil, som så kan gjøre at man faktisk blir stivere i noe av ovennevnte muskulatur, som igjen kan forsterke knesmerter. Så ta heller først tak i årsaken til knesmertene dine!) Anonymkode: 00e2e...23b 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #6 Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har begynt å få problemer med knærne og innser at jeg trenger noen gode sko, med god demping. Er det noen fysioterapeuter her, som kan anbefale slike gode sko (skomerke)? Må være sko som tåler allslags vær og de må være vanntette. På forhånd tusen takk! Anonymkode: f7b74...76e Hoka eller asics med høy såle bak og god demping Anonymkode: 1d0d4...848
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #7 Skrevet 4. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hoka eller Asics gore tex sko Anonymkode: 72ce1...711 Ikke kjøp fra butikker som heter noe som kan ligne på hokasko-norge com. Svindel. Anonymkode: ea623...f57
ReDBulL-EnErgI Skrevet 4. november 2024 #8 Skrevet 4. november 2024 Gaitline sko er toppers for fot og ledd problemer! godt støpt såle som føles myk men som ikke gir etter for mye. https://gaitline.no/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå