Gå til innhold

Hva kjøper du til din egen far til farsdag?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ingenting. Da jeg var liten var det kort og kake, men etter at jeg flyttet hjemmefra har jeg ikke gjort noe spesielt. Han synes det er en tullete, kommers greie selv og jeg er i grunnen enig.

Anonymkode: 5c92a...20c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg far selv og det jeg hadde likt er å få er for eks en stiletto hammer (om en driver med litt snekring og slikt). 

Anonymkode: 5cb85...fb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trenger ikke å kjøpe noe. Men gir han løk og poteter som jeg har dyrket selv.Er det beste han vet stråler av glede. Er vel derfor jeg ikke er direkte slank grunnet hans lørdags middager🤫

Hadde jeg laget en kake så hadde det nok ikke hvert så gjeft... Tidligere gav jeg han doruller eller tannkrem, var jo nyttige saker tenkete jeg. 

Anonymkode: fc6a6...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgenlevering. Han har alt han behøver, og kan kjøpe akkurat hva han ønsker/trenger. Morgenlevering syntes han er koselig. 

Anonymkode: c98b0...342

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fikk gave på søndag,men her får han hvert år en krans og et tent lys.

Anonymkode: 3c694...5b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er veldig glad i Kong Haakon konfekt, så hvis jeg finner det kjøper jeg det. Hvis ikke kjøper jeg en bok - han leser masse og ønsker seg alltid bøker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.11.2024 den 18.55):

Trenger tips...

Anonymkode: a7656...8ee

Intet. Ser ikke poenget med å markere alle de små rare «dagene» bedrifter har skapt for å selge oss ting vi ikke trenger. Og om jeg hadde feiret eller markert så gjør man jo ikke det med ting. Ting er uten verdi.

Anonymkode: c4f85...8bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...