Adonia Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 uff, mammapusen ble tatt med til veterinæren på fredag. ganske så trist, vi hadde jo hatt henne i 10 år. heldigvis har jeg fortsatt sønnen hennes, verdens fineste pus. men er så trist og tomt at hun er borte.. :icon_frown:
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2006 #5 Skrevet 2. mars 2006 Huff så trist. Skjønner godt at du syns det er tomt uten mammapus i hus.
Lillesøster Skrevet 3. mars 2006 #8 Skrevet 3. mars 2006 Hva feilte det henne? Hun måtte være syk siden hun bare fikk 10 år.
Adonia Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #9 Skrevet 6. mars 2006 hun var ikke syk, men søsteren min ble veldig allergisk det siste året. vi prøvde å få gitt henne bort til noen vi kjenner,men det gikk ikke. og veterinæren sa at det var bedre å avlive henne enn å gi henne bort til fremmede når hun var såpass gammel. ville ble så vanskelig å omstille seg!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Men du sa du fremdeles hadde sønnen hennes? Da burde vel søsteren din reagere på han også?
Adonia Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #11 Skrevet 6. mars 2006 Men du sa du fremdeles hadde sønnen hennes? Da burde vel søsteren din reagere på han også? ← ja det gjør hun. men jeg bor ikke lengre hjemme hos mamma og pappa, og jeg fikk med meg han når jeg flyttet. tenkte ikke på at det ikke kom fram i teksten jeg
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #12 Skrevet 6. mars 2006 Da er jeg litt mer med ja Det er alltid vondt når man må avlive et dyr som er som et familiemedlem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå