Gå til innhold

Får jeg datostempel når jeg poster brev i «post i butikk»?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal poste en klage på et vedtak,og klagefristen er på onsdag. Jeg tenker å sende klagen pr post idag. Er helt nødt å ha datostempel slik at de ser brevet er sendt før fristen går ut. Er det mulig?

Anonymkode: 2ed78...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du kan be om det i innleveringsskranken hos post-i-butikk, at det skal stemples. Du kan sikkert be om å få se at de stempler det, så er du sikker.

Anonymkode: c7df0...389

Skrevet

Hvis du frankerer brevet på Pib, vil jeg tro du får en frankerings merke i stedenfor frimerke.  Den står det dato på.

Skrevet
ToveM skrev (47 minutter siden):

Hvis du frankerer brevet på Pib, vil jeg tro du får en frankerings merke i stedenfor frimerke.  Den står det dato på.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg tror du kan be om det i innleveringsskranken hos post-i-butikk, at det skal stemples. Du kan sikkert be om å få se at de stempler det, så er du sikker.

Anonymkode: c7df0...389

Jeg spurte om det i våres men fikk beskjed på min PiB at de ikke har noen mulighet for det. Mulig det er forskjell fra butikk til butikk.

Har du mulighet er det nok bedre å levere brevet selv så kan mottager kvittere for det. 

Anonymkode: 35f2a...081

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg skal poste en klage på et vedtak,og klagefristen er på onsdag. Jeg tenker å sende klagen pr post idag. Er helt nødt å ha datostempel slik at de ser brevet er sendt før fristen går ut. Er det mulig?

Gjerne for sent å svare deg, nå? Men be om etikett som posten limer utenpå pakken som et slags frimerke, de er datostemplet. Ta bilde av kvitteringen og brevet med portolappen på, før du sender.(altså ikke kjøp gammeldags frimerke eller porto på nettet.)

Anonymkode: e6cf6...ef2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...