Gå til innhold

Hvor mange Liv

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Hvor mange liv har dere onde mennesker her inne drept på en kaldblodig måte uten at det liv har gjort dere noe ?

Jeg må innrømme at jeg er en kaldblodig innsekt morder. Og noen ganger plante morder...Men mennesker og dyr lar jeg leve

Når jeg sier liv så snakker jeg om..Dyr..Planter..Innsekter..Mennesker osv

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke drept Liv (heller ingen James el. heller)

- men noen innsektliv har nok gått tapt opp gjennom tidene - og når det gjelder planter - er jeg nok en massemorder gitt.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Er plantemassemorder, og så har det nok gått et insekt eller 100.

Skrevet

Har nok tatt livet av en del planter, men ikke med hensikt. Har vel også ganske mange insektliv på samvittigheten.

Skrevet
Har nok tatt livet av en del planter, men ikke med hensikt. Har vel også ganske mange insektliv på samvittigheten.

Samme her.

Skrevet

"dere mennesker", samme som han gjesten sa :) Og som du nektet på å være ;) Bare stå fram, vi vet alle du er utenomjordisk.

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

Hvilken gjest nekter jeg for og vere ?

Etter at jeg tok og registerte meg så bruker jeg bare King James og ikke noe aent

Gjest Gjest_King James_*
Skrevet

Utenomjordisk....Vel da må alle fra Kristiansand vere det. Jeg er nok ikke det. Selv om det hadde vert tøft og vert det.

Skrevet
"dere mennesker", samme som han gjesten sa :) Og som du nektet på å være ;) Bare stå fram, vi vet alle du er utenomjordisk.

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...