AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Var sammen med en på vgs som var veldig sjefete overfor meg. Vi var begge 18 år. Han nektet meg å snakke med andre gutter, nektet meg å kle meg som jeg ville for hvis jeg kledde meg fint så kunne jo andre gutter se på meg og bli interessert i meg sa han, så jeg måtte kle meg stygt. Han tvang meg til sex når han ville det, om jeg ikke ville det brydde han seg ikke om. Vi bodde på hybler så var ofte hos hverandre. En gang låste han meg inne på badet så jeg ikke skulle få gått hjem. Han slapp meg ut når tilslutt når jeg truet med å ringe noen og si fra (jeg hadde mobilen i lomma). Han sa at jeg var hans eiendom siden vi var sammen. Da jeg sa svarte at da er vel du min eiendom også da, så sa han at det ikke gjaldt den veien, det var bare han som eide meg. En gang hadde jeg klipt meg og farget håret, og jeg hadde et nytt smykke på meg, da ble han forbanna og sa at jeg ikke måtte gjøre sånt uten å spørre han først. Mye annet også med han. Jeg gjorde det slutt etterhvert da jeg ikke holdt ut mer med han. Men jeg var redd lenge for hva kan kunne finne på for å hevne seg. Har lurt lenge på om han er psykopat. Hva slags personlighetsforstyrrelse er vanlig for folk med sånn oppførsel? Anonymkode: 3691f...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Spiller ingen rolle om han har diagnose eller hvilken det er. Noen mennesker er bare rett og slett drittsekker. Samfunnet blir litt for snilt når vi skal sykliggjøre slemme folk og r*ssh*l. Bra du kom deg unna! Anonymkode: 0fbf7...fd6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 Ingen kan diagnostisere noen over nett, i hvert fall ikke oss vanlige folk som ikke er psykologer og basert på et lite innlegg på et forum. Som nevnt over er det også fullt mulig å være drittsekk uten at det ligger en diagnose bak. Anonymkode: 0ba3a...1c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 Dette er jo tydeligvis vanlig i noen kulturer, og det er nok ikke tilfelle at alle har diagnoser. Forstår ikke hvordan de kan ha et slikt syn. Anonymkode: e1b03...844 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 Noen er bare ikke helt riktig skrudd sammen. Du var flink som kom deg unna, og håper du ikke sliter med varige mén etter dette. Er det lenge siden? Og har du vurdert å anmelde det? Anonymkode: 3107f...0f9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå