AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #1 Del Skrevet 4. november 2024 Dere som ikke pynter til jul enda, hva slags farger bruker dere i november? Nå som halloween er over og vi rydder bort gresskar og slik Anonymkode: 509b1...b89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #2 Del Skrevet 4. november 2024 Oransj/rustrød Anonymkode: 685f3...d57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #3 Del Skrevet 4. november 2024 Helt normale farger. Som jeg har ellers i året. Anonymkode: 42990...ca3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #4 Del Skrevet 4. november 2024 Grønt, brunt og andre naturfarger Anonymkode: 9bfb8...e7c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 4. november 2024 #5 Del Skrevet 4. november 2024 Ingenting spesielt her, men kan ha eventuelt ha høstlige blomster. Så litt høstfarger enda frem mot jul. Bytter ikke så mye mellom sesongene her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2024 #6 Del Skrevet 4. november 2024 Jeg har noe høstpynt i orange, gult, rødt og grønt som jeg henger på veggene. Dette passer fint med Halloween-pynten i farger, så jeg slipper å ta det ned før jeg tar frem lilla om noen uker. Lys og duker er vanligvis hvite på denne tiden hos meg. Eventuelle servietter passer til sesongen. Anonymkode: fb6d2...849 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå